کد خبر : 2078467 | 30 مهر 1403 ساعت 16:02 | 4.3K بازدید | 5 دیدگاه

موتا: اشتوتگارت تیم کاملی است، دوست‌شان دارم!

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، می‌گوید به دلیل سبک بازی تیم اشتوتگارت به این تیم آلمانی علاقه دارد.

موتا: اشتوتگارت تیم کاملی است، دوست‌شان دارم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از برد خانگی در بازی مهم مقابل لاتزیو با نتیجه 1-0 در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت.

تیاگو موتا در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "انتظار یک مسابقه کامل را دارم. تیمی هستند که وقتی حریف به آن‌ها فرصت در اختیار داشتن توپ را می‌دهد، خیلی خوب بازی می‌کنند. با یک خط دفاعی پنج نفره بازی می‌کنند و تیمی هستند که به خاطر نگاهم به فوتبال، آن‌ها دوست دارم. بازی خوبی خواهد بود و باید از مالکیت توپ در برابر تیمی استفاده کنیم که به نظر من بسیار کامل است."

2097759

این یووه چقدر باید باید پیشرفت کند؟
در همه چیز باید پیشرفت کنیم. همیشه می‌توانید پیشرفت کنید. برای همه از جمله من به عنوان مربی مفید است. ما به عنوان یک تیم در حال رشد هستیم و به خوبی تمرین می‌کنیم. باید به بهترین شکل با چالش فردا روبرو شویم.

از اعتماد به تیم راضی هستید؟
اولین برد من داشتن بازیکنان قوی است. من بازیکنان قدرتمندی دارم. همه ما در یک مسیر حرکت می‌کنیم، چون می‌دانیم که اهداف شخصی ما به عنوان یک تیم قابل دستیابی است. می‌دانیم که چه می‌خواهیم و نگرش خوبی داریم. باید همینطور ادامه دهیم.

ایلدیز در 4 بازی اخیر هیچ شوتی نزده؟
من از کاری که کنان انجام می‌دهد بسیار خوشحالم. او پسری است که خوب بازی می‌کند و کیفیت خود را در خدمت تیم می‌گذارد.  همه ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم، اول از همه خود من، اما از کاری که او انجام می‌دهد بسیار خوشحالم. به این نکته توجه نکنیم که او متولد 2005 است. او بخشی از گروهی است که کار می‌کند و از آن راضی است. اما من خوشحالم، پس همه می‌توانند پیشرفت کنند اما این را بگویم که از این وضعیت خوشحالم.

اشتوتگارت؟
آن‌ها به عنوان یک تیم بسیار خوب بازی می‌کنند. در دفاع، پرس اول را خیلی خوب انجام می‌دهند. آن‌ها همیشه می‌دانند که در زمین چه کاری انجام دهند. ما باید با آن‌ها رقابت کنیم تا مالکیت بازی را در اختیار داشته باشیم و سپس نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها