کد خبر : 2078465 | 30 مهر 1403 ساعت 15:55 | 10.9K بازدید | 20 دیدگاه

تیم از همین حالا آماده واگذاری است

مدیرعامل شهرراز: قصدی برای ادامه رقابت نداریم

محمد رهنورد می‌گوید که به دلیل تبعیض‌های مسئولین میان دو تیم شیرازی و عدم حمایت از شهرراز، آنها از لیگ دسته اول انصراف داده‌اند.

مدیرعامل شهرراز: قصدی برای ادامه رقابت نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در خبری که توسط رسانه رسمی شهرراز شیراز منتشر شد، تیم فوتبال این باشگاه از ادامه حضور در مسابقات لیگ دسته اول انصراف داد. اتفاقی عجیبی که علت آن، دلیل رفتارهای تبعیض‌آمیز و عدم حمایت مسئولان استانی عنوان شده است.

محمد رهنورد، مالک باشگاه طی گفت‌وگویی که با رسانه باشگاه داشته، به اتفاقاتی اشاره کرده است که در طول یک سال گذشته باعث ایجاد مشکلات پرشماری برای این باشگاه شده است.

2097757

در متن این گفت‌وگو آمده است:

* چه موانعی برای ادامه مسیر شما و مجموعه وجود دارد؟

در طول یک فصل و نیم گذشته، مسیری بسیار دشوار و طاقت‌فرسا را پیموده‌ایم. هیچ فردی در استان حاضر نشد از باشگاه حمایت کند و ما نه‌تنها در مسائل مالی، بلکه در مواردی مانند تهیه زمین چمن و برگزاری سفرها نیز با مشکلات زیادی مواجه بودیم. جالب است که تا این لحظه، هیچکس در استان به‌عنوان مسئول حل این مشکلات قدمی برنداشته است. ما صادقانه وارد عرصه فوتبال شدیم و اگر هم هزینه‌ای صورت گرفته، بر اساس شایستگی و لیاقت مردم شریف استان فارس بوده است. مردم این استان حق دارند تیمی لیگ برتری و صاحب‌سبک در فوتبال کشور داشته باشند، اما متأسفانه هیچ‌کس در استان فارس، خواسته‌های آنها را پیگیری و حمایت نمی‌کند.

* با این شرایط، آینده تیم شهر راز شیراز چگونه خواهد بود؟
واضح است که بدون وجود حمایت‌های لازم، نمی‌توانیم با تیم‌های قدرتمند و تا دندان مسلح لیگ یک رقابت کنیم. زمانی که شورای محترم شهر اقدام به حمایت از دو تیم شیرازی که هر دو در یک لیگ حاضر هستند می‌کند، به یکی از آنها مبلغ دو میلیارد و به دیگری مبلغ هفت میلیارد تومان اختصاص می‌دهد. این تفاوت در حمایت‌ها تا چه حد با انصاف، مساوات و تعادل سازگار است؟ بهتر است که اهالی فوتبال و مردم استان در این باره قضاوت کنند. با این حال، برای اثبات حسن نیت خود به مردم استان، آماده‌ایم تیم را به هر فرد، گروه، نهاد یا مجموعه صنعتی که توانایی تیم‌داری را دارد واگذار کنیم تا راه این تیم ادامه پیدا کند و به آن آسیبی نرسد. تیم کنونی ما جوان، باانگیزه و توانمند است و در صورت حمایت، می‌تواند بار دیگر یاد و رنگ نارنجی را در دل هواداران زنده کند.

* سخن آخر؟
همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردم، تیم از همین حالا آماده واگذاری است. در غیر این صورت، قصدی برای ادامه شرکت در رقابت‌ها را نداریم و از مسابقات انصراف خواهیم داد. از همه عزیزانی که در این مسیر ما را یاری کرده‌اند، تشکر می‌کنیم و از آنها طلب حلالیت داریم.

2097756

دیدگاه‌ها