کد خبر : 2078464 | 30 مهر 1403 ساعت 15:49 | 28K بازدید | 18 دیدگاه

چرا با او تمدید نمی‌شود؟

تعلل عجیب بارسا: انگار پدری را عوض کرده‌اند!

پدری در فصل جاری به قدری خوب بازی کرده و درخشیده که بسیاری از خود می‌پرسند، واقعا او فقط یک سال و نیم دیگر با بارسلونا قرارداد دارد؟

تعلل عجیب بارسا: انگار پدری را عوض کرده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پدری لبخند می‌زند، بارسا در زمین فوق‌العاده خوش می‌گذراند و در این فصل، عملکرد او به یک نمایش روزانه تبدیل شده است. پدری در تابستان تغییر کرده است و انگار او را عوض کرده‌اند. او دیگر آن بازیکنی نیست که مصدوم شود و به ندرت او را در زمین ببینیم. پدری را در زمین بازی می‌بینید که از بازی لذت می‌برد و به موتور بارسلونا تبدیل شده است، با ترکیبی از ژاوی و اینیستا، گل می‌زند، پاس گل می‌دهد و...

گل دوم بارسا مقابل سویا یک شگفتی واقعی بود که تغییری بزرگ در این بازیکن را نشان می‌دهد. او توپ را در زمین خودی می‌رباید و با قدرت شروع به دویدن می‌کند و در نهایت با توپی که به او در نزدیکی محوطه جریمه می‌رسد، شوت می‌زند و تمام.

2097750

پدری به یکی از مهره‌های کلیدی این بارسا با هدایت فلیک تبدیل شده است. درست است که بیشترین تحسین‌ها نصیب لواندوفسکی، لامین و رافینیا می‌شود که گلزنان تیم هستند، اما هیچ‌کدام از این‌ها بدون کمک‌های پدری قابل درک نیست.

او در همه جا حضور دارد، توپ‌ها را بازپس می‌گیرد و بازی‌سازی از او شروع می‌شود. بارسا مذاکراتی برای تمدید قرارداد او که تا 2026 اعتبار دارد، آغاز کرده است. آنها باید عجله کنند چون اگر این روند ادامه پیدا کند، پیشنهادهایی از همه جا به او خواهد رسید.

و این سوال واقعا به جایی است که دلیل این همه تعلل چیست و بارسا چطور هنوز با رهبر خط میانی خود تمدید نکرده است؟

2097751

دیدگاه‌ها