کد خبر : 2078459 | 30 مهر 1403 ساعت 15:15 | 4.8K بازدید | 4 دیدگاه

خوش‌بینم برنده شویم

ادعای عجیب انریکه: آیندهوون شبیه استراسبورگ!

لوئیس انریکه بازی فردا برابر صدرنشین لیگ هلند در لیگ قهرمانان را با بازی اخیر تیمش مقابل استراسبورگ تشبیه کرد.

ادعای عجیب انریکه: آیندهوون شبیه استراسبورگ!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی که در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان جدید یک برد کسب کرده و یک بازی را نیز باخته، فردا در زمین خودش میزبان پی اس وی آیندهوون است. پاریسی‌ها بعد از برد 4-2 برابر استراسبورگ با روحیه خوب به این بازی رسیده‌اند.

لوئیس انریکه در نشست خبری خود در مورد حریف هلندی گفت: «ارزیابی سطح حریف دشوار است. شما باید به این نگاه کنید که خارج از خانه بازی می‌کنید یا در خانه و این خیلی چیزها را تغییر می‌دهد. پی اس وی حریف بسیار سطح بالایی است و با آماری باورنکردنی بر لیگ هلند مسلط است. این یک بازی بسیار نزدیک و سخت خواهد بود. من فکر می‌کنم که این بازی شبیه به بازی استراسبورگ خواهد بود. آنها به خوبی پرس می‌کنند و در کارهای دفاعی و ضد حمله زدن با وینگرهای سرعتی خود تبحر دارند.»

لوئیس انریکه مثل همیشه خوشبین بود: «در فوتبال شما همیشه در همه جنبه‌ها می‌توانید پیشرفت کنید. در جایی که تردید داریم، من پتانسیل رشد را می‌بینم. من به بازی فردا بسیار خوش‌بین هستم و آنچه را که از تیم می‌بینم دوست دارم. لیگ قهرمانان یک تورنمنت بسیار رقابتی و دشوار است، اما فردا در خانه بازی می‌کنیم و ما می‌خواهیم یک نتیجه مثبت بگیریم.»

2091735

پاسخ لوئیز انریکه به حضور احتمالی کولو موانی در ترکیب: «من بازیکنان خوبی در دسترس دارم و همه بازیکنان در دسترس می‌توانند به عنوان شروع کننده به میدان بروند کنند. در مورد کولو موآنی چیز بیشتری ندارم که بگویم.»

انریکه حاضر نشد در مورد بازی هفته بعد با مارسی حرف بزند: «مسابقه بعدی همیشه مهم‌ترین بازی است و باید روی آن تمرکز کنید. هر مسابقه در این فرمت جدید اهمیت خاص خود را دارد. همچنین این بازی برای PSV مهم است، همه ما باید امتیاز کسب کنیم.»

لوئیس انریکه درباره جوانان تیمش گفت: «من فکر می‌کنم سال گذشته تیم ما جوان بود، اما در این فصل تجربه بسیار بیشتری داریم. وقتی برای یک فصل برنامه‌ریزی می‌کنید، بازیکنان زیادی وجود دارند که دوست دارید داشته باشید ولی نمی‌توانید آنها را بخرید. در مواجهه با این غیرممکن، ما به داشته‌هایمان بسنده می‌کنیم و از این جوانان کاملا نیز راضی هستم.»

دیدگاه‌ها