کد خبر : 2078458 | 30 مهر 1403 ساعت 15:16 | 10.7K بازدید | 11 دیدگاه

با حاجی عیدی «محال» وجود ندارد

فریاد گلزن‌ترین هافبک لیگ برای کامبک (عکس)

عارف حاجی عیدی با سه گل زده تا به اینجای کار برترین عاقبک گلزن لیگ بیست و چهارم محسوب می‌شود.

فریاد گلزن‌ترین هافبک لیگ برای کامبک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در جریان دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، این عارف حاجی عیدی بود که موفق شد به عنوان هافبک دفاعی ایرالکو گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در شرایطی که ایرالکو با نتیجه 2 بر یک در نیمه نخست، عقب بود، این گل شروعی برای کامبک خاص تیم مجتبی حسینی مقابل خوزستانی‌ها بود که در نهایت سبب شد نماینده فوتبال استان مرکزی سه امتیاز بسیار شیرینی را کسب کند. اکنون عارف حاجی عیدی به عنوان هافبک دفاعی این تیم در واقع سومین گل فصلش را در هشتمین بازی لیگ بیست و چهارم وارد دروازه یوسوپوف کرد و پس از نساجی و ذوب آهن اصفهان، حالا او مقابل این تیم هم گلزنی کرد.

2097742

قطعا کسی انتظار ندارد که یک هافبک دفاعی این فرم را از خود نشان داده باشد ولی اکنون با نگاه به جدول گلزنان لیگ برتر متوجه می‌شویم که شماره شش آلومینیوم، تنها هافبک این فصل بوده که توانسته برای تیمش سه بار گلزنی کند و حاجی عیدی که در مسائل مختلف تاکتیکی و در فاز دفاعی، عصای دست مجتبی حسینی بوده، اکنون مهارت بالای خودش را در امر گلزنی به نمایش کشیده است.

او در مرکز زمین تیمش، با توجه به قد بلندی که دارد می‌تواند آگاهی محیطی بسیار خوبی به اطرافش داشته باشد و این نکته مهمی در وظایف فنی او محسوب می‌شود. حاجی عیدی این توانایی را دارد که هر زمان احساس کرد به عنوان هافبک میانی تیمش توپ را به کانال‌های دیگر ببرد و در نقشه‌های تاکتیکی آلومینیوم بسیار مثمر ثمر ظاهر شود.

حاجی عیدی در شرایطی موفق شده سه بار برای تیمش در این هشت بازی گلزنی کند که فصل گذشته این تعداد گل را در 28 بازی به ثمر رسانده بود و البته او در نیم فصل دوم با توجه به وضعیت نفری تیمش، به عنوان مدافع میانی بازی می‌کرد اما حال این هافبک 25 ساله توانسته خودش را به عنوان یک چهره خوش آتیه و آینده‌دار به فوتبال‌دوستان ایرانی معرفی کند.

دیدگاه‌ها