کد خبر : 2078453 | 30 مهر 1403 ساعت 14:46 | 31.5K بازدید | 39 دیدگاه

شکایت از وینی و چند اسطوره به اتهام تبلیغ برای شرکت متخلف

کلاهبرداری 3 میلیارد یورویی: پای وینسیوس گیر است!

وینیسیوس و چندین ستاره بزرگ سابق فوتبال، در یک کلاهبرداری بزرگ مربوط به ارزهای دیجیتال درگیر شده‌اند.

کلاهبرداری 3 میلیارد یورویی: پای وینسیوس گیر است!

به گزارش "ورزش سه"، پرتال "eldiario.es" نام بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال را که به خاطر تبلیغ یک شرکت کلاهبردار به نام "اومگاپرو "مورد شکایت قرار خواهند گرفت، اعلام کرد.

این سایت در گزارشی که امروز منتشر کرد، اعلام کرد که صدها قربانی یک کلاهبرداری مربوط به ارزهای دیجیتال، قصد دارند از بیست نفر از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال به دلیل تبلیغات برای شرکت "اومگاپرو" که در این کلاهبرداری دخیل بوده، شکایت کنند.

2097737

در میان بازیکنان فعال، وینیسیوس از رئال مادرید به چشم می‌خورد، در حالی که در میان پیشکسوتان، نام‌هایی مانند رونالدینیو، کاکا، لوئیس فیگو، ایکر کاسیاس، کارلوس پویول، اریک آبیدال، روبرتو کارلوس و فرناندو هیرو را ذکر کرده است.

اومگا پرو با وعده بازدهی 300 درصدی در تنها 14 ماه، 3 میلیارد یورو به جیب زده است. برخی از بازیکنان در رویدادهای تبلیغاتی شرکت کردند و دیگران این شرکت را از طریق شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کردند.

یکی از دلایلی که برای شکایت از افراد دخیل مطرح شده، این است که شهرت آن‌ها باعث شده قربانیان به پیام آن‌ها اعتماد کنند.

در این گزارش اشاره شده که سه نفر از مسئولان این شرکت هم‌اکنون در زندان هستند و دو نفر فراری‌اند. همچنین توضیح داده شده که نهادهای نظارتی در چندین کشور قبلاً هشدار داده بودند که این شرکت قابل اعتماد نیست.

این کلاهبرداری در سال 2022 رخ داد و کمیته اسپانیایی بازارهای مالی دو سال قبل، در سال 2020، اومگاپرو را به فهرست کسب‌ و کارهای مالی غیرشفاف خود اضافه کرده بود.

دیدگاه‌ها