کد خبر : 2078449 | 30 مهر 1403 ساعت 14:13 | 22.9K بازدید | 14 دیدگاه

قطعی شد: مدافع بارسلونا به بایرن نمی‌رسد

اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، به دلیل مصدومیت در دیدار برابر بایرن مونیخ غایب خواهد بود.

قطعی شد: مدافع بارسلونا به بایرن نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی این هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی و با حمایت هوادارانش روبروی بایرن مونیخ به میدان برود و همه منتظر تماشای یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز از سوی این دو تیم هستند.

بازگشت گاوی به ترکیب بارسا در بازی شب گذشته برابر سویا که با پیروزی ۱-۵ این تیم همراه شد انرژی تازه‌ای به این تیم بخشیده و هواداران بارسا امیدوار هستند که بتوانند انتقام شکست‌های تلخ چند فصل اخیر برابر بایرن را با حضور هانسی فلیک روی نیمکت و برابر تیم سابقش بگیرند.

اما خبر بدی که شب گذشته پیش از بازی با سویا به این تیم رسید مربوط به مصدومیت اریک گارسیا بود که باعث ایجاد تغییری در ترکیب این تیم هم شد و حالا به نظر می‌رسد که این مصدومیت جدی‌تر از حد تصور است و او باید برای مدتی دور از میادین باشد.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که اریک گارسیا قطعا نمی‌تواند در بازی چهارشنبه شب برابر بایرن در ترکیب بارسلونا به میدان برود و کادر پزشکی این تیم اعلام کرده است که او نیاز به طی کردن روند درمان و استراحت دارد و به این ترتیب فلیک باید به فکر انتخاب جانشین برای او در این دیدار باشد.

دیدگاه‌ها