کد خبر : 2078448 | 30 مهر 1403 ساعت 14:30 | 8.3K بازدید | 9 دیدگاه

پیام احساسی گاوی: ماه‌ها منتظر این لحظه بودم

گاوی، ستاره جوان بارسلونا، از این که بار دیگر توانسته است با پیراهن این تیم به میادین برگردد بسیار خوشحال است.

پیام احساسی گاوی: ماه‌ها منتظر این لحظه بودم

به گزارش "ورزش سه"، گاوی شب گذشته در دیدار بارسلونا برابر سویا پس از نزدیک به یک سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی که منجر به انجام عمل جراحی روی زانویش شد به میادین برگشت و توانست هفت دقیقه در ترکیب این تیم در این بازی حضور پیدا کند.

هواداران بارسلونا از مدت‌ها پیش منتظر رسیدن این لحظه بودند و استقبال گرمی از او در ورزشگاه کردند و همچنین بازیکنان بارسلونا هم با اهدای بازوبند کاپیتانی به این ستاره اسپانیایی نشان دادند که از حضور دوباره او در زمین در کنارشان بسیار خوشحال هستند و به این شکل به او ادای احترام کردند.

گاوی پس از این بازی با انتشار تصویری از خودش با بازوبند بارسلونا در این بازی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «من بسیار خوشحال هستم که در کنار تیم حضور دارم و با همه شما هستم! ماه‌های بسیاری بی‌صبرانه منتظر چنین لحظه‌ای بودم. از صمیم قلبم از همه به خاطر حمایتی که همیشه از شما دریافت کردم سپاسگزارم. زنده‌باد بارسا.»

روند درمان طولانی مدت باعث شده است که کادر فنی و کادر پزشکی بارسا هیچ ریسکی روی شرایط او نکنند و انتظار می‌رود که او فعلاً در ترکیب اصلی قرار نگیرد و به عنوان بازیکن تعویضی با تصمیم هانسی فلیک راهی میدان شود تا زمانی که بار دیگر به اوج آمادگی فیزیکی برسد.

دیدگاه‌ها