کد خبر : 2078445 | 30 مهر 1403 ساعت 14:26 | 8.8K بازدید | 13 دیدگاه

خط و نشان ستاره مصری: صلاح در یک قدمی رونی!

محمد صلاح، ستاره لیورپول، در آستانه شکستن رکورد درخشان وین رونی در لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

خط و نشان ستاره مصری: صلاح در یک قدمی رونی!

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در بازی روز گذشته لیورپول برابر چلسی در دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بار دیگر ستاره درخشان تیمش بود و موفق شد گل اول لیورپول را وارد دروازه حریف کند و پاس گل دوم را هم برای کرتیس جونز ارسال کرد تا باز هم ناجی تیمش در یک بازی حساس باشد.

عملکرد خوب این ستاره مصری در چند فصل اخیر در ترکیب لیورپول یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های این تیم در رقابت لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بوده و به نظر می‌رسد که او در این فصل که شاید آخرین فصل حضورش در آنفیلد باشد هم قصد دارد همچنان به درخشش در ترکیب تیمش تحت هدایت آرنه اشلوت ادامه دهد.

بازی روز گذشته برابر چلسی در واقع سی و چهارمین دیداری در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود که این بازیکن موفق شد در آن هم برای تیمش گلزنی کند و هم پاس گل ارسال کند و به این ترتیب در آستانه رسیدن به رکورد وین رونی قرار گرفته است که شکستنش برای او بسیار ارزشمند خواهد بود.

1701529

رونی در طول دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و به خصوص در منچستریونایتد موفق شده بود در ۳۶ بازی هم برای تیمش گلزنی کند و هم پاس گل بدهد و به نظر می‌رسد که صلاح با ادامه این روند قطعا می‌تواند رکورد این ستاره انگلیسی را بشکند و بالاتر از او قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها