کد خبر : 2078439 | 30 مهر 1403 ساعت 14:13 | 11.7K بازدید | 31 دیدگاه

دورتموند از ترس در سانتیاگو برنابئو تمرین نمی‌کند

دورتموند پیش از دیدار برابر رئال مادرید قصد تمرین در سانتیاگو برنابئو را ندارد چون نگران لو رفتن تاکتیک‌های تیمی است.

دورتموند از ترس در سانتیاگو برنابئو تمرین نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان خواهد رفت و مصمم است که انتقام شکست تلخ فصل گذشته در بازی فینال این مسابقات را از این تیم بگیرد.

دورتموند موفق شده است در دو دیدار قبلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ با سه گل و همچنین برابر سلتیک با نتیجه پر گل ۱-۷ به پیروزی برسد و قصد دارد روند پیروزی‌هایش در این مسابقات را حفظ کند و این در حالی است که رئال مادرید به دنبال جبران شکست در دیدار قبلی برابر لیل خواهد بود.

بازیکنان و اعضای کادر فنی دورتموند روز دوشنبه راهی مادرید خواهند شد تا خودشان را برای این بازی آماده کنند اما مارکا اعلام کرده است که کادر فنی این تیم تصمیم گرفته که روز دوشنبه جلسه تمرینی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را برگزار نکنند.

گفته می‌شود که دورتموندی‌ها نگران هستند که تمرینات این تیم در این ورزشگاه مورد رصد و بررسی قرار بگیرد و برای این که تاکتیک‌هایشان برای این بازی لو نرود، قصد دارند که قید این جلسه تمرینی را بزنند تا با نهایت محافظه کاری در این بازی حساس برابر رئال به میدان بروند.

دیدگاه‌ها