کد خبر : 2078431 | 30 مهر 1403 ساعت 13:46 | 67.3K بازدید | 161 دیدگاه

تنور ال‌کلاسیکو داغ می‌شود

رئال تیم بچه گربه‌هاست، 5 گل در برنابئو می‌زنیم!

به فاصله یک هفته تا ال کلاسیکوی رفت لالیگا بحث و تنش در برنامه ال‌چیرینگیتو بالا گرفت.

رئال تیم بچه گربه‌هاست، 5 گل در برنابئو می‌زنیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسا هر دو با پیروزی به ال کلاسیکو رسیدند. رئال 1-2 در زمین سلتا برنده شد و بارسا نیز دیشب توانست 5-1 سویا را شکست دهد تا در ادامه روند بردهای پرگلش با روحیه به دو مصاف دشوار برابر بایرن و رئال برسد. بارسا خوب و تماشایی بازی می‌کند و بردهایی متقاعدکننده تا اینجای فصل کسب کرده، درست برعکس رئال که در بیشتر بازی‌هایش هواداران را راضی نکرده است.

در میان هواداران بارسا امیدواری زیادی به شکستن طلسم رئال و برتری در ال کلاسیکو پس از شکست‌های متوالی اخیر دیده می‌شود.

2097711

دیشب خوتا جوردی، کارشناس هوادار بارسا، در برنامه ال‌چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح کرد و گفت: «قبلا هم گفته‌ام و الان با همه وجودم می‌گویم که این بارسا به این رئال در برنابئو می‌تواند 5 گل بزند. البته با یک برد 0-1 نیز خوشحال می‌شوم ولی بارسا بسیار بسیار بهتر از سایر تیم‌ها نشان داده و با هفت یا هشت محصول لاماسیا می‌توانیم در برنابئو یک برد تاریخی دیگر رقم بزنیم.»

خورخه دی الساندرو، کارشناس آرژانتینی، حتی فراتر از این رفت و گفت: «قبل از شروع فصل رئال را مثل شیر ترسناک توصیف می‌کردند ولی الان اگر وینیسیوس و امباپه را کنار بگذاریم، مثل تیم بچه گربه‌ها هستند. حتی بلینگام هم نمی‌تواند ترسی در بارسلونا ایجاد کند.»

2097712

در پاسخ، فرناندو سانز، بازیکن سابق رئال و فرزند لورنزو سانز، رئیس سابق رئال گفت: «هر کسی آزاد است نظرش را بدهد اما رئال با هر ترکیبی و با هر بازیکنی وارد زمین شود، نشان روی پیراهن، ورزشگاه و نامش می‌تواند لرزه بر اندام بارسا و هر رقیبی بیندازد.»

ادو آگیره نیز گفت: «تا حد زیادی خیالم راحت است. ال کلاسیکو بازی بچه‌ها نیست و بارسا تیمی پر از بازیکنان کم سن و سال است. ال کلاسیکو بازی بزرگان است و رئال هفته بعد از روی این بارسا رد می‌شود. بارسا یک بار دیگر با این حقیقت تلخی روبرو می‌شود که توان رقابت با رئال و تیم‌های بزرگ را ندارد.»

2097710
2097709

دیدگاه‌ها