کد خبر : 2078430 | 30 مهر 1403 ساعت 13:44 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

پیام لمپارد به مارسکا: از ستاره پرتغالی استفاده کن

فرانک لمپارد به انزو مارسکا توصیه کرد که بیشتر از پترو نتو در ترکیب چلسی استفاده کند.

پیام لمپارد به مارسکا: از ستاره پرتغالی استفاده کن

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد روبروی لیورپول به میدان رفت و در یک بازی جذاب و پر برخورد با نتیجه ۱-۲ برابر این حریف شکست خورد تا دومین باختش را در این فصل تحت هدایت انزو مارسکا تجربه کرده باشد.

پدرو نتو در این بازی از ابتدا در ترکیب چلسی قرار نداشت و در ابتدای نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی و جانشین جیدون سانچو وارد زمین شد و توانست عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و تاثیر مثبتی روی جریان بازی داشته باشد، هرچند در نهایت نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

2097707

لمپارد در گفت‌وگو با Premier League Productions با اشاره به تاثیرگذاری این بازیکن اظهار داشت: «این اتفاق همیشه ناامید کننده است که شما احساس کنید عملکرد خوبی در جریان بازی داشتید و تیم حریف که ممکن است تیمی با کیفیت لیورپول باشد در بهترین سطح خودش نبوده اما در نهایت شما نتوانستید هیچ امتیازی از این بازی به دست آورید.

من فکر می‌کنم که نتو از وقتی که وارد زمین شد توانست تاثیر بسیاری روی عملکرد چلسی داشته باشد. من فکر می‌کنم که شاید او باید این فرصت را به دست آورد که در دیدارهای آینده در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود. فکر می‌کنم که او بازیکنی بسیار پویا و درخشان است و زمانی که وارد زمین شد جریان بازی تغییر کرد و مارسکا باید فرصت بیشتری به این ستاره پرتغالی بدهد.»

دیدگاه‌ها