کد خبر : 2078420 | 30 مهر 1403 ساعت 12:54 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

این تیم همچنان نمی‌بازد

پپ و یک رکورد جدید از دل بازی جنجالی!

منچسترسیتی یک بار دیگر پیروز شد و این بار در زمین ولووز و آن هم با گل دقیقه 95 تا بهترین رکورد تاریخش را ثبت کند.

پپ و یک رکورد جدید از دل بازی جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، وولوز از این واقعیت که گل جان استونز در دقیقه 95 که باعث شد منچسترسیتی پپ گواردیولا در مولینوکس (1-2) پیروز شود، خشمگین بود چرا که اعتقاد داشت باید گل او مردود اعلام می‌شد. آنها می‌گفتند، برناردو سیلوا دید خوزه سا، دروازه‌بان را مختل کرده بود ولی با دخالت VAR و بازبینی صحنه گل تایید شد و سیتی بازی را 1-2 برد.

داور مسابقه، کریس کاوانا، ابتدا این گل را باطل کرد، اما بعداً آن را درست اعلام کرد زیرا متوجه شد هافبک پرتغالی هیچ تداخلی در دید دروازه‌بان نداشته است.

2097690

گوارديولا كه بسیار خوشحال بود، گفت: «برناردو مزاحمتی در دید گلر ایجاد نکرد. پاس و ضربه سر عالي بود. ما عادت به برد در دقایق پایانی بازي‌ها نداريم. کاری که کلوپ در لیورپول به خوبی انجام می‌داد.»

واقعیت این است که سیتی که رودری را تا پایان فصل ندارد، دیروز یک رکورد در تاریخ باشگاه را شکست: آنها اکنون در مجموع 31 بازی لیگ را بدون باخت پشت سر گذاشته‌اند. سیتیزن‌ها 78 درصد توپ و میدان را هم مقابل ولوز در اختیار داشتند.

روز چهارشنبه منچسترسیتی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپارتا پراگ خواهد رفت. گواردیولا معتقد است که کایل واکر و کوین دی بروینه برای آن مسابقه ریکاوری نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها