کد خبر : 2078418 | 30 مهر 1403 ساعت 12:52 | 17.9K بازدید | 32 دیدگاه

کولیبالی سد راه رحمان در یک‌قدمی دروازه؛

پنالتی موسی کار یحیی را تمام کرد (عکس)

مدافع آفریقایی فولاد با خطای بی‌موقع در محوطه جریمه خودی تیمش را در مسیر شکست قرار داد.

پنالتی موسی کار یحیی را تمام کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی یک نیمه‌ای شاگردان یحیی گل‌محمدی در اراک خیلی دوام نداشت و آلومینیوم با شروع نیمه دوم گل مساوی را زد و در دقیقه 60 با ادامه حملات خود روی اشتباه فاحش موسی کولیبالی و خطای این بازیکن روی پای رحمان جعفری صاحب ضربه پنالتی شد تا سومین گل را به ثمر رساند و در مسیر پیروزی قرار بگیرد.

موسی کولیبالی که نمایش ضعیفی در این بازی داشت، در این لحظه مقابل حرکت مهاجم سرعتی آلومینیوم اراک قرار گرفت و پای چپ خود را مقابل پای راست رحمان جعفری گذاشت و این بازیکن را سرنگون کرد تا سید علی‌اصغر مومنی نقطه پنالتی را نشان بدهد.

تصویر واضح از خطای کولیبالی روی رحمان جعفری در این صحنه شکار شده که ویدئوی آن در پخش زنده تلویزیونی وجود نداشت، اما این صحنه لحظه خطای مدافع فولاد خوزستانی روی مهاجم آلومینیوم را نشان می‌دهد.

2097685

در شرایطی که علی‌اصغر مومنی به صحنه نزدیک بود و خطای کولیبالی را نگاه کرد، تصاویر تلویزیونی موجب شد تا تیم داوری وی‌ای‌آر او را به کنار زمین فرا بخواند تا مجددا این لحظه را ببیند که این داور با قاطعیت و به درستی برخورد را تشخیص داد و نقطه پنالتی را نشان داد.

آلومینیوم که در نیمه نخست با اشتباه اتکیر یوسوپوف صاحب یک ضربه پنالتی شده بود، در نیمه دوم هم با خطای کولیبالی دومین پنالتی را به دست آورد و در نهایت به برتری رسید.

2097686

دیدگاه‌ها