کد خبر : 2078415 | 30 مهر 1403 ساعت 12:45 | 24.5K بازدید | 30 دیدگاه

منتظر بازی چهارشنبه شب هستم

این بارسا من را یاد بایرن شش‌گانه می‌اندازد!

یوپ هاینکس، اسطوره مربیگری فوتبال آلمان، از هانسی فلیک ​​ستایش کرد و گفت بارسای او مثل بهترین روزهای بایرن بازی می‌کند.

این بارسا من را یاد بایرن شش‌گانه می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، هاینکس که با بایرن موفقیت‌های زیادی کسب کرد و مقطعی مربی رئال مادرید نیز بود و این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان رساند، به کیکر گفت که بارسلونای هانسی فلیک فراتر از تصورات او بازی می‌کند.

هاینکس گفت که از تجربه مربیگری‌اش در فوتبال اسپانیا می‌داند که یک مربی چه کار سختی در این کشور دارد ولی فلیک توانسته احترام همه را با سبک بازی خوب تیمش به دست بیاورد. 

هاینکس در تمجید از فلیک گفت: «هانسی فردی دوست داشتنی است، او به دنبال ارتباط و ایجاد همدلی با بازیکنان و نیز هواداران بارسلونا است. علاوه بر این، او بازیکنانی کاملا متناسب با ایده‌هایش در اختیار دارد و روبرت لواندوفسکی نمونه بارز آن است. با او حتی رافینیا نیز متحول شده و بارسلونا دقیقا همانطوری بازی می‌کند که فلیک می‌خواهد. او با کاریزمای مثبت و خوش‌بینی خود آرامش را به بارسا برگردانده و با کارمندان باشگاه نیز ارتباط خوبی برقرار کرده است.»

بارسا مثل بهترین روزهای بایرن
هاینکس می‌گوید از نظر فوتبالی، سبک بارسا با فلیک بسیار یادآور بایرن 2020 است که برنده شش‌گانه شد و رد پای ایده‌های تاکتیکی فلیک را می‌توان بسیار واضح دید: «چیزی که من را بیشتر خوشحال می‌کند این است که هانسی موفق شده سال‌های بد اخیرش در تیم ملی را فراموش کند. اکنون باید دید بارسای او چهارشنبه برابر بایرن چه خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها