کد خبر : 2078412 | 30 مهر 1403 ساعت 12:37 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

حس باور نکردنی جولیانو

شادی با همه وجود: اولین پاس گل به عشق سیمئونه!

جولیانو سیمئونه از حسش بعد از ثبت اولین پاس گل در اتلتیکو و شاد کردن پدرش حرف زد.

شادی با همه وجود: اولین پاس گل به عشق سیمئونه!

به گزارش "ورزش سه"، جولیانو سیمئونه شب گذشته در بازی برابر لگانس از دقیقه 57 وارد زمین شد و موفق شد پاس گل دوم تیمش را به گریزمان بدهد. پسر دیگو سیمئونه که بعد از حضور قرضی در آلاوس به اتلتیکو برگشته، امسال عضو تیم اول باشگاه شده و دیشب اولین پاس گل خود را ثبت کرد. یک گل مهم چون بازی تا دقیقه 81، 1-1 برابر دنبال می‌شد. جولیانو بسیار هم تشویق شد و پدرش نیز از او تمجید کرد.

2097677

او در پایان بازی گفت: «پیروزی بسیار مهمی بود و در حضور هواداران ما به این برد نیاز داشتیم و واقعا خوشحالم. حالا زمان آن است که برای بازی بعدی به بهترین شکل آماده شویم. من در این دو هفته خیلی تلاش کردم و می‌دانستم که امروز فرصت خواهم داشت به میدان بروم. از اینکه باعث شادی هواداران و نیز پدرم شدم خوشحالم و حسم باورنکردنی است.»

جولیانو در مورد تشویق‌ها گفت: «هواداران به من لطف داشتند و امیدوارم در ادامه نیز بتوانم باعث خوشحالی آنها شوم. پاس گلی که به گریزمان دادم خوب بود ولی این یک برد تیمی بود و باید نمایش خوبمان در نیمه دوم را برجسته کنم. راستش بازی در غیبت هواداران پشت دروازه کمی عجیب بود ولی کل ورزشگاه به خوبی از تیم حمایت کرد و انقدر فشار آوردیم تا گل‌های برتری را زدیم.»

بازی در پست وینگر: «این پستی است که باید هر روز روی آن کار کنم. در هر پستی که پدرم بگوید بازی خواهم کرد و هدف کمک به تیم است. به همین دلیل اینجا هستم.»

دیدگاه‌ها