کد خبر : 2078404 | 30 مهر 1403 ساعت 12:08 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

طعنه به هافبک اسپانیایی: لیورپول به تو نیاز ندارد!

جیمی کاراگر معتقد است که لیورپول با حضور کرتیس جونز دیگر نیازی به جذب مارتین زوبیمندی ندارد.

طعنه به هافبک اسپانیایی: لیورپول به تو نیاز ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‎‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی بود و در یک بازی جذاب و پر از برخورد و تنش موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات حفظ کند.

محمد صلاح گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم ارسال کرد و جونز که برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گرفت پاسخ اعتماد آرنه اشلوت را به خوبی داد و موفق شد این توپ را وارد دروازه کند تا سه امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

2097659

کاراگر پس از پایان این بازی گفت: «جونز واقعا فوق‌العاده بود. او بازیکنی درخشان است. او هنوز در سطحی است که خودش را به گزینه اول اشلوت در ترکیب تبدیل نکرده است اما عملکرد بسیار خوبی داشت. رایان گروانبرخ و الکسیس مک آلیستر هم عالی هستند و کار برای او سخت است اما عجب بازی خوبی انجام داد.

او باید همچنان به بازی در بالاترین سطح ممکن ادامه دهد. جونز رقیب دو نفر از بهترین بازیکنان در این پست است اما فرصت بسیاری برای بازی خواهد داشت چون لیورپول این فصل ۵۰ یا ۶۰ بازی انجام خواهد داد. من مدام به این فکر می‌کنم که آرنه اشلوت نباید در ژانویه برای جذب زوبیمندی اقدام کند. وقتی بازیکنی مانند جونز داریم، نیازی به اضافه کردن رقابت برای این پست نیست.»

2097658

دیدگاه‌ها