کد خبر : 2078403 | 30 مهر 1403 ساعت 12:07 | 7.3K بازدید | 15 دیدگاه

مورایس هم نیازمند را دارد، هم میرزازاد!

دردسر عجیب سپاهانی‌ها پیش از بازی با الشارجه

کادر فنی سپاهان باید از بین پیام نیازمند و نیما میرزازاد برای بازی با الشارجه یک بازیکن را انتخاب کند.

دردسر عجیب سپاهانی‌ها پیش از بازی با الشارجه

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند از سال گذشته از فرم ایده‌آل و فوق‌العاده همیشه خود فاصله گرفت و دروازه‌بانی که به عنوان کلیددار چارچوب فلزی سپاهان شناخته می‌شد، در برخی از بازی‌های لیگ برتر روی نیمکت نشست تا نیما میرزازاد جای او را بگیرد.

با این حال، نیازمند در شروع فصل جدید هم کماکان روند سینوسی خود را که می‌توان دلیلش را عدم تمرکز او دانست را همراه با خود داشت و این اتفاق باعث شد پیش از مسابقات ملی، میرزازاد جای او را درون دروازه سپاهان بگیرد.

2097656

نیازمند در چنین شرایطی موفق شده در لیگ برتر ۲ کلین شیت‌ثبت کند و در آسیا هم مقابل استقلال تاجیکستان دروازه‌اش را بسته نگه داشت اما بازهم اشتباهات و معضلات خط دفاعی سپاهان باعث شده تا گلر ۲۹ ساله طلایی پوشان با فرم ایده‌آلی که همه از او انتظار دارند، فاصله بگیرد.

در آخرین جلسه تمرینی سپاهان هم که پیش از سفر به امارات برای دیدار با الشارجه برگزار شد، هر دو دروازه‌بان سپاهان آمادگی خودشان را نشان دادند و اکنون یکی از دغدغه‌های مورایس برای این بازی انتخاب گلر خواهد بود.

قطعا تجربه بالای نیازمند شاخصی است که باعث می‌شود، شانس بازی کردن او بیشتر باشد اما نمایش‌ خوب میرزازاد برابر استقلال خوزستان و کلین‌شیت کردنش، باعث شده تا مقداری شک و تردید داشته باشد.

دیدگاه‌ها