کد خبر : 2078395 | 30 مهر 1403 ساعت 11:38 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

جوادی: امیدوارم حسن یزدانی به کشتی برگردد

کامران از تیلور و سعداله یف آماده‌تر است

پیشکسوت کشتی ایران در مورد وضعیت حسن یزدانی برای ادامه کشتی و صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی نظراتش را بیان کرد.

کامران از تیلور و سعداله یف آماده‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی آزاد و دارنده 4 مدال طلای جهان و 2 طلای بازی‌های آسیایی در 81 سالگی همچنان پای ثابت برنامه‌های مهم کشتی به‌شمار می‌رود. 

جوادی در خصوص اینکه کامران قاسمپور در مسابقات جهانی 2024 می‌تواند از پس دیوید تیلور و عبدالرشید سعداله یف بر بیاید، به "ورزش سه" گفت: "کامران قاسمپور قوی‌ترین کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم است و می‌تواند با شکست تیلور و سعداله یف قهرمان این رقابت‌ها شود زیرا هم در دفاع بسیار توانمند است و هم در هجوم زیرگیری‌های خوبی را انجام می‌دهد که این می‌تواند برگ برنده او برای یک مدال طلای دیگر در این رقابت‌ها باشد."

2094676

وی در مورد علی ارسلان که با تغییر ملیت برای تیم صربستان به میدان می‌رود و ممکن است در این رقابت‌ها مقابل محمدعلی گرایی قرار بگیرد، عنوان کرد: "در مورد علی ارسلان باید بگویم که راه ورود به تیم ملی مشخص است و هرکسی که می‌خواهد دوبنده تیم ملی کشتی را بر تن کند باید در مسابقات انتخابی شرکت کند. گرایی از همین مسیر توانسته خود را به عنوان نفر اول این وزن معرفی کند. امیدوارم که گرایی در این مسابقات طلایی شود."

جوادی ضمن تایید صحبت‌های دبیر درمورد مصدومیت حسن یزدانی مبنی بر اینکه بازگشت او به کشتی 50-50 است، گفت: "به نظر من علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیونی که موفق هم بوده حق دارد خوب و بد را به کشتی‌گیران بگوید. یزدانی باید حرف دبیر که خودش سال‌ها با مصدومیت کتف دست و پنجه نرم می‌کرد را گوش می‌کرد و تحت نظر دکتری که او می‌گوید درمان خود را انجام می‌داد. امیدوارم حسن یزدانی برگردد و بتواند دوباره کشتی بگیرد."

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان در پایان اضافه کرد: "دبیر کارش را درست انجام می‌دهد و کارهایی کرده که کشتی ما را سال‌ها جلو می‌اندازد و نفرات بعد از او هم از این امکانات فوق‌العاده استفاده می‌کنند. شما به فوتبال ما نگاه کنید، سال‌هاست نتوانسته چنین امکاناتی برای خودش بسازد."

دیدگاه‌ها