کد خبر : 2078384 | 30 مهر 1403 ساعت 10:56 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

تعجب مهاجم حریف: کورتوا فوق‌العاده است!

بورخا ایگلسیاس از عملکرد خوب تیبو کورتوا در دروازه رئال مادرید شگفت‌زده شد.

تعجب مهاجم حریف: کورتوا فوق‌العاده است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این فصل نتوانسته است درخشش فصل قبل را که با دو عنوان قهرمانی ارزشمند در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به پایان رسید تکرار کند و بسیاری از هواداران رئال نگران شرایط و نتایج کسب شده توسط آنها در ادامه فصل هستند.

با این حال، خیال آنها و همچنین کادر فنی این تیم مثل همیشه از دروازه راحت است. تیبو کورتوا که دو روز پیش از آغاز رقابت‌های فصل گذشته لالیگا به دلیل مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی از همراهی آنها محروم شده و در مقطع پایانی فصل جمع بازیکنان این تیم اضافه شد در این فصل بار دیگر به اوج آمادگی برگشته است.

2097624

عملکرد درخشان این بازیکن در بازی برابر سلتاویگو در آستانه دو بازی حساس برابر دورتموند در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر بارسلونا که قرار است شنبه هفته آینده برگزار شود باعث شده است که هواداران تا حدی به بهبود این وضعیت امیدوار باشند.

حتی بازیکنان حریف هم از تماشای عملکرد خوب او شگفت‌زده می‌شود. مووی استار به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد پس از یکی از مهار توپ‌های کورتوا در دیدار برابر سلتاویگو، بورخا ایگلسیاس رو به کاماوینگا می‌کند و به او می‌گوید: «کورتوا واقعا خوب و فوق‌العاده است» تا او موفق شود حتی تحسین حریف را هم از آن خودش کند.

دیدگاه‌ها