کد خبر : 2078380 | 30 مهر 1403 ساعت 10:36 | 6.4K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای عجیب تن‌هاخ: هدف ما قهرمانی است!

اریک تن‌هاخ می‌گوید هنوز برای مشخص شدن قهرمان این فصل زود است و منچستریونایتد برای این هدف تلاش خواهد کرد.

ادعای عجیب تن‌هاخ: هدف ما قهرمانی است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد چند هفته بسیار سخت و دشوار را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا پشت سر گذاشت و انتقادهای بسیاری از عملکرد این تیم و اعضای کادر فنی آن مطرح شده بود و حتی شایعات جدی درباره احتمال اخراج اریک تن‌هاخ از هدایت یونایتد هم در روزهای گذشته به گوش می‌رسید.

اما در نهایت این مربی هلندی همچنان روی نیمکت شیاطین سرخ ماند و این هفته موفق شد در دیدار برابر برنتفورد به پیروزی برسد تا بخشی از ناکامی‌های چند هفته اخیر را جبران کرده باشد اما به نظر می‌رسد که بلندپروازی او همچنان بسیار زیاد است و امیدوار است که تیمش بتواند تا آخر فصل به جمع مدعیان برگردد.

2097622

تن‌هاخ شب گذشته در مراسمی که از سوی اتحادیه روزنامه نویسان ورزشی انگلیس برگزار شد در این باره گفت: «ما از این که توانستیم برنتفورد را شکست دهیم خوشحال هستیم اما این فقط یک پیروزی بود. اگر شما به دنبال کسب جام هستید باید این کار را به صورت مداوم در طول فصل انجام دهید و پیروز میدان باشید.

اما من در عین حال می‌دانم که قرار نیست در پاییز یا زمستان به کسی جام بدهند. تکلیف جام قهرمانی در ماه آوریل یا می مشخص خواهد شد و کار ما این است که بتوانیم تیم را در طول فصل با پیروزی پیش ببریم اما بازه پایانی فصل از هر چیزی مهم‌تر است. اگر در مسیر درست قرار داشته باشیم شاید شانس هم داشته باشیم. هنوز راهی طولانی باقی مانده است. باید تا آخر فصل صبر کنیم و ببینیم که شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.»

دیدگاه‌ها