کد خبر : 2078371 | 30 مهر 1403 ساعت 09:24 | 8.8K بازدید | 11 دیدگاه

خرافات عجیب فلیک: پنالتی را نمی‌بینم تا گل شود!

هانسی فلیک رفتار عجیب مخصوص خودش را در زمان زدن ضربات پنالتی دارد که توجه بسیاری را جلب کرده است.

خرافات عجیب فلیک: پنالتی را نمی‌بینم تا گل شود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی و با حضور هوادارانش روبروی سویا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۱-۵ برابر این حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

گل اول این تیم توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۴ این بازی و از روی پنالتی به ثمر رسید تا آنها خیلی زود برتری‌شان را به حریف دیکته کنند اما اتفاق جالبی که رخ داد مربوط به واکنشی بود که فلیک در کنار زمین و در زمانی که لوا پشت این ضربه پنالتی ایستاده بود از خودش نشان داد که از چشم هواداران و خبرنگاران دور نماند.

این مربی آلمانی سعی داشت به هیچ وجه به این صحنه و لحظه ضربه زدن این ستاره لهستانی تیمش به توپ نگاه نکند و خبرنگاران پس از پایان این دیدار از او درباره دلیل این رفتارش پرسیدند که با پاسخ جالبی روبرو شدند. فلیک در این باره گفت: «نمی‌دانم چرا این کار را می‌کنم. یک بار این کار را انجام دادم و ما گل زدیم و حالا برای من تبدیل به عادت شده است.»

به نظر می‌رسد که فلیک هم روی نیمکت بارسلونا خرافات خاص خودش را دارد و این موضوع مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها