کد خبر : 2078358 | 30 مهر 1403 ساعت 07:42 | 25.6K بازدید | 7 دیدگاه

32 میلیون یورو برای کایل واکر

عربستان گوشت تن سیتی را می‌برد!

باشگاه الاهلی قصد دارد کایل واکر را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به قیمت ۳۲ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

عربستان گوشت تن سیتی را می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، روند جدایی بازیکنان سرشناس حاضر در فوتبال اروپا از تیم‌های‌شان و پیوستن آنها به باشگاه‌های عربستانی که از سال ۲۰۲۳ شروع شد همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که این اتفاق قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده هم به همین شکل تکرار شود.

یکی از نام‌هایی که اخیرا به صورت جدی به عنوان گزینه انتقال به عربستان مطرح شده‌اند کایل واکر است. در پنجره تابستانی گذشته بعضی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که او آماده است تا پیشنهادات دریافتی از سوی باشگاه‌های عربستانی را بررسی کند و حالا روزنامه سان خبر داده که باشگاه الاهلی به صورت جدی به دنبال جذب او خواهد بود.

گفته می‌شود که مدیران سیتی هم مشکلی با فروش او در پنجره تابستانی سال آینده نخواهند داشت و آماده هستند تا این بازیکن را با قیمتی در حدود ۳۲ میلیون یورو به فروش برسانند که به نظر نمی‌رسد پرداخت آن برای باشگاه الاهلی چندان دشوار باشد.

2077422

واکر در سال ۲۰۱۷ به جمع بازیکنان سیتی اضافه شد و در طول این مدت موفق شده است شش قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه این تیم تجربه کند و قراردادش در تابستان ۲۰۲۶ به پایان خواهد رسید اما درخشش ریکو لویس باعث شده است که مدیران سیتی به فروش این بازیکن ۳۴ ساله فکر کنند.

دیدگاه‌ها