کد خبر : 2078355 | 30 مهر 1403 ساعت 07:16 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

جیمی کاراگر:

چلسی موفق نمی‌شود چون دروازه‌بانش ترسناک نیست!

جیمی کاراگر، به عنوان کارشناس اسکای اسپورت، شدیدا از عملکرد رابرت سانچز روی گل دوم لیورپول مقابل چلسی انتقاد کرد.

چلسی موفق نمی‌شود چون دروازه‌بانش ترسناک نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب تیم‌های لیورپول و چلسی از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۲-۱ شاگردان آرنه اشلوت به پایان رسید و لیورپول همچنان صدرنشین باقی ماند‌.

گل دوم لیورپول در این بازی در شرایطی به ثمر رسید که کورتیس جونز در پشت محوطه شش قدم چلسی به راحتی توپ را در اختیار گرفت و بدون دخالت رابرت سانچز توانست گل پیروزی بخش لیورپول را به ثمر برساند.

در واکنش به گل بدی که سانچز خورد، جیمی کاراگر به عنوان کارشناس برنامه اسکای اسپورت، انتقادات نسبتا شدیدی را از دروازه‌بان چلسی داشت و او را عامل احتمالی ناکامی آبی پوشان در فصل جاری معرفی کرد.

2076289

کاراگر در مورد عملکرد چلسی و سانچز گفت: "چلسی امروز بسیار ضعیف بود. ریس جیمز وسط زمین می‌چرخید و شاهکارتر از همه رابرت سانچز بود. وقتی محمد صلاح توپ را برای جونز ارسال کرد، کنترل اولیه این بازیکن ضعیف بود و اینجا دروازه‌بان باید خروج کند و توپ را بگیرد اما واکنش سانچز بسیار ضعیف بود.

جونز یا هر مهاجمی باید از اینکه دروازه‌بانی به سمت او می‌آید وحشت داشته باشد. محوطه شش قدم برای دروازه‌بان است و نمی‌دانم سانچز چه فکری با خودش کرد که روی خط دروازه ایستاد. به نظرم چلسی اگر می‌خواهد در این فصل به جایی برسد، باید فکری به حال خط دروازه خودش بکند. این تیم با سانچز به جایی نخواهد رسید."

دیدگاه‌ها