کد خبر : 2078344 | 30 مهر 1403 ساعت 01:17 | 2.8K بازدید | 9 دیدگاه

اینزاگی: لائوتارو جزو پنج بازیکن برتر دنیاست!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به تمجید از زننده گل پیروزی بخش تیمش در بازی مقابل رم پرداخت و او را جزو پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیای فوتبال دانست.

اینزاگی: لائوتارو جزو پنج بازیکن برتر دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف حساس تیم‌های رم و اینتر در هفته هشتم رقابت‌های سری آ با برتری ۱-۰ شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید تا نراتزوری با ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در کنفرانس خبری بعد از بازی، صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: "از آنجایی که پیوتر زیلنسکی و کریستین اصلانی را در اختیار نداشتیم، پیش بینی می‌کردم که در خط میانی با مشکلاتی مواجه شویم.‌ هاکان چالهان اوغلو در دو روز گذشته چندان وضعیت خوبی نداشت اما از آنجایی که خودش علاقه‌مند به حضور در این بازی بود، در ترکیب اصلی قرار گرفت و متاسفانه خیلی زود احساس درد کرد و برای بدتر نشدن وضعیتش ناچار به تعویض او شدیم."

بیشتر گل‌های خورده اینتر تا اینجای فصل برابر رقیبان انتهای جدولی بوده است و آنها در مقابل تیم‌های قوی‌تر موفق به ثبت کلین شیت شده‌اند. سرمربی اینتر در مورد این موضوع گفت: "این کاملا درست است و از وجود مشکل تمرکز در تیم خبر می‌دهد. رم تیم قوی و باکیفیتی بود بنابراین بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. نیمه اول متعادل بود اما در نیمه دوم سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم تا برتری خودمان را دو برابر‌ کنیم. در مجموع باید این بازی را می‌بردیم چرا که حقمان بود.

2091201

بازی در المپیکو همیشه سخت است و برای همین از کسب این سه امتیاز به شدت خوشحالم. در دو بازی خارج از خانه مقابل مونزا و جنوا امتیاز از دست دادیم و می‌دانستیم که برای جبران آن امتیازات، امشب باید برنده شویم."

لائوتارو مارتینز در این بازی برای یکصد و سی و سومین بار با پیراهن اینتر موفق به گلزنی شد و به رکورد برترین گلزن خارجی تاریخ اینتر یعنی ایستوان نایرز که در دهه ۱۹۵۰ برای اینتر بازی می‌کرد رسید. در همین خصوص، از اینزاگی پرسیده شد که مهاجم تیمش برای کسب توپ طلا لازم است چه کارهای دیگری انجام دهد و او پاسخ داد: "او فقط باید به کارهایی که تاکنون برای اینتر و آرژانتین انجام داده ادامه دهد. فکر می‌کنم لائوتارو جزو پنج بازیکن برتر حال حاضر جهان است. او کاملا سزاوار این حجم از موفقیت است و من او را جزو پنج شانس برتر کسب توپ طلا می‌دانم."

دیدگاه‌ها