کد خبر : 2078342 | 30 مهر 1403 ساعت 01:13 | 14K بازدید | 9 دیدگاه

بعد از قرمز و آبی، این بار با نارنجی

احتمال بازگشت زودهنگام نکونام به لیگ

نکونام بعد از پایان کار با استقلال، اکنون با گمانه‌زنی جدیدی در خصوص احتمال بازگشت زودهنگام برای حضور روی نیمکت مس رفسنجان همراه شده است.

احتمال بازگشت زودهنگام نکونام به لیگ

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام که یک بار دیگر در آسیا به کار خود با باشگاهش پایان داد، این بار نتوانست فصل دوم سرمربیگری‌اش در استقلال را به سرانجام برساند.

او که فصل گذشته تا یک قدمی کسب جام قهرمانی با استقلال پیش رفته بود و بعد از هفته‌های متمادی صدرنشینی در نهایت در بدترین موقعیت صدر را به رقیب سنتی سپرد و به مقام دوم رسید، امید زیادی داشت تا در فصل جدید شرایط متفاوتی را تجربه کند.

او با داعیه قهرمانی پا به میدان گذاشت اما نتایج برخلاف پیش‌بینی‌هایش شکل گرفت و شکست در دربی و در نهایت باخت مقابل السد قطر ‌پایان حضورش روی نیمکت استقلال را شکل داد.

نکونام که سابقه سرمربیگری در نساجی با قهرمانی به همراه این تیم در لیگ آزادگان و پایان دادن به حسرت صعود به سطح اول فوتبال ایران را در کارنامه دارد، در ادامه با فولاد خوزستان نیز روزهای خوبی را به واسطه قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ پشت سر گذاشت.

2088399

اکنون اما گمانه‌زنی درباره آینده او نشان از احتمال حضورش در مس رفسنجان می‌دهد؛ بعد از جدایی محرم نویدکیا اکنون مدیران این تیم طی چند روز اخیر برنامه‌های سرمربیان مختلفی را در اختیار گرفته و در حال بررسی آن هستند. اکنون گفته می‌شود جواد نکونام نیز به لیست این باشگاه اضافه شده و مدیران آن قصد دارند شرایط احتمالی این همکاری را بررسی کنند.

باید دید نکونام خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد بار دیگر به لیگ برتر و نیمکت سرمربیگری بازخواهد گشت یا جواد برنامه دیگری را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها