کد خبر : 2078339 | 30 مهر 1403 ساعت 01:03 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی رم: اینتر را مهار کرده بودیم، حیف شد!

ایوان یوریچ، سرمربی رم، معتقد است تیمش در بازی مقابل اینتر، این تیم را مهار کرده بود.

سرمربی رم: اینتر را مهار کرده بودیم، حیف شد!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی اکنون پس از یک امتیاز از سه بازی آخر خود، در بحران قرار دارد و این وضعیت با این فکت بدتر شده که در این مدت تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند.

آن‌ها امشب در المپیکو فرصت‌های خود را داشتند، یان سومر را به واکنش وادار کردند و تیر دروازه را به لرزه درآوردند، اگرچه اینتر هم می‌تواند همین ادعا را داشته باشد.

لحظه تعیین‌کننده در دقیقه ۶۰ بود، زمانی که نیکولا زالفسکی لغزید و توپ را از دست داد، سپس زکی چلیک نتوانست پاس داویده فراتزی را دفع کند و لاوتارو مارتینز گل پیروزی را به ثمر رساند.

یوریچ پس از بازی به دازن گفت: «فکر می‌کنم ما بازی را در یک حالت ترسیده شروع کردیم، از ۱۵ دقیقه اول خوشم نیامد، اما پس از آن تا زمان گل واقعاً خوب بازی کردیم. گل فقط یک اتفاق بود و در این سطح برای آن اشتباهات هزینه سنگینی می‌پردازید.

2097543

ما فرصت‌های زیادی داشتیم، اما اشتباهات فنی زیادی هم داشتیم و این یک هدیه به اینتر بود. قطعاً باید سطح کیفیت را در یک‌سوم نهایی افزایش دهیم.

فکر می‌کنم امشب ما اینتر را تقریباً در همه قسمت‌ها محدود کردیم و واقعاً متأسفیم که دست خالی بازی را به پایان رساندیم. حیف شد.»

یوریچ درباره اعتراضات هواداران گفت: «تنها راه خوشحال کردن مردم، نتیجه گرفتن است. فکر می‌کنم هواداران امشب از بسیاری از جنبه‌های عملکرد ما راضی بودند، اما ما به نتایج نیاز داریم و بقیه فقط حرف است. فکر می‌کنم فداکاری بازیکنان برای تیم فوق‌العاده است و اگر به همین شکل ادامه دهند، نتایج خوب از راه خواهند رسید.»

دیدگاه‌ها