کد خبر : 2078331 | 30 مهر 1403 ساعت 00:34 | 6.7K بازدید | 12 دیدگاه

بادبان‌های قایق کوچک‌مان را برافراشتم

خداحافظی احساسی دقیقی با یک حکایت جالب!

سعید دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با بیان یک حکایت جالب به طور رسمی از شمس‌آذر خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی دقیقی با یک حکایت جالب!

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی در اتفاقی غیرمنتظره روز شنبه طی جلسه‌ای با مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین درخواست جدایی از این تیم را ارائه کرد و با تایید مالکان باشگاه به طور رسمی قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد.

دقیقی که هنوز مقصد بعدی خود را در فوتبال مشخص نکرده در پستی اینستاگرامی با ذکر حکایتی جالب از هواداران و مسئولان شمس‌آذر خداحافظی کرد.

سرمربی مستعفی شمس‌آذر با ذکر آیه معروف «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْراً إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْراً» و معنای آن «بنابراين به طور قطع همراه با هر دشوارى، آسانى است، قطعا با هر سختى آسانى است...» حکایتی را نقل و آن را به وضعیت خودش تشبیه کرد.

دقیقی نوشت: «می‌گویند زمانی که ابراهیم خلیل را در آتش افکندند، زنبوری مدام دهان خود را پر از آب کرده و بر روی آتش می‌ریخت. به او گفتند: تو با اين جثّه كوچك، چه قدر مى‌توانى آب در دهانت جا بدهى و آن را روى آتش بريزى؟ زنبور گفت: من به اندازه استعدادم مكلّف به خاموش كردن اين آتش هستم، بايد كمك كنم، که اگر چنین نکنم، در آتش وجدانم خواهم سوخت.»

سرمربی پیشین شمس‌آذر ادامه داد: «شاید داستان من و تیم پرافتخارِ شمس آذر در این فصل، بی‌شباهت به این زنبور نبود. با آگاهی کامل از شرایط بحرانیِ تیم، مسئولیت آن را پذیرفتم و به پشتوانه‌ی نسیمِ محبتِ هواداران، بادبان‌های قایق کوچکمان برای ورود به دریایی پرتلاطم برافراشتم. از همه دوستان، بازیکنانم، هواداران عزیز، کادر فنی، کادر مدیریتی و مالکان عزیزم سپاسگزارم و عذرخواه. باشد که همگی رستگار باشند.»

دیدگاه‌ها