کد خبر : 2078330 | 30 مهر 1403 ساعت 00:33 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

سردرگمی داوران رم-اینتر: وی‌ای‌آر کجاست!

برایان کریستانته، ستاره رم، خوش‌شانس بود که در بازی مقابل اینتر از زمین اخراج نشد.

سردرگمی داوران رم-اینتر: وی‌ای‌آر کجاست!

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول بازی رم-اینتر برایان کریستانته مرتکب خطایی شد که ممکن بود باعث اخراجش از زمین شود اما شانس آورد که در زمین ماند، به‌ویژه با توجه به اینکه تیجانی ریندرز، هافبک میلان، در بازی مقابل اودینزه، به خاطر یک برخورد مشابه اخراج شد.

بازیکنان اینتر در نیمه اول بازی در استادیوم المپیکوی شهر رم، از داویده ماسا، داور بازی، درخواست کردند کریستانته را با کارت قرمز از زمین اخراج کند.

این هافبک ایتالیایی آخرین بازیکن رم بود که سعی می‌کرد توپ را از مارکوس تورام درست خارج از محوطه رم بگیرد. کریستانته توپ را نگرفت و به جای آن مهاجم حریف را زد، اما ماسا دستور به ادامه بازی داد.

2097515

چندین هوادار و کارشناس در شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند که این حادثه مشابه با موردی بود که باعث شد ریندرز، هافبک میلان، در بازی روز شنبه در برابر اودینزه اخراج شود. فیلیپه کایسدو، مهاجم سابق لاتزیو، در ایکس، نوشت: «همان حادثه شب گذشته، VAR کجاست؟»

جان‌لوکا روکی، عضو کمیته داوران، تنها چند روز پیش گفته بود که انتظار دارد داوران سری A ثبات بیشتری داشته باشند، اما بار دیگر، اتفاقات مشابه در مسابقات این هفته به طور متفاوتی قضاوت شده‌اند.

دیدگاه‌ها