کد خبر : 2078328 | 30 مهر 1403 ساعت 00:20 | 6K بازدید | 19 دیدگاه

رم ۰-۱ اینتر: شلیک لائوتارو به قلب پایتخت!

اینتر با تک‌گل لائوتارو مارتینز با نتیجه ۱-۰ از سد رم گذشت.

رم ۰-۱ اینتر: شلیک لائوتارو به قلب پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با وجود دو تعویض اجباری در نیمه اول دیدار برابر رم، موفق شد در نیمه دوم بازی را کنترل کند و با گل زیبای لائوتارو مارتینز سه امتیاز مهم را به دست بیاورد.

ویدئو: 356330

ترکیب دو تیم:

رم: اسویلار، مانچینی، اندیکا، آنخلینیو، چلیک، کوادیو کنه، کریستانته، زالفسکی، دیبالا، پلگرینی، دووبیک

اینتر: سومر، پاوارد، آچربی، باستونی، دیمارکو، مخیتاریان، چالهان‌اوغلو، بارلا، دارمیان، مارتینز، تورام

بازی در نیمه اول نسبتاً ‌پایاپای بود اما این اینتر بود که موقعیت‌های جدی‌تری خلق می‌کرد و به گلزنی نزدیک‌تر بود. جدی‌ترین موقعیت آنها شوت از راه دور مخیتاریان بود که به شکل خطرناکی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دو مصدومیت در ۳۰ دقیقه ابتدایی از مهم‌ترین اتفاقات بازی بودند. هم چالهان‌اوغلو و هم آچربی به ترتیب در دقایق ۱۰ و ۲۷ دچار مصدومیت عضلانی شدند و جایشان را به فراتزی و دی‌فرای دادند.

پایان نیمه اول

اینتر در نیمه دوم تسلطش بر بازی را حفظ کرد و بالاخره موفق به گلزنی شد. جایی که فراتزی که در یک تعویض اجباری به بازی آمده بود، توپ‌ربایی کرد و پاسش به لائوتارو در نهایت تبدیل به گل اول شد.

اینتر در ادامه بازی هم موقعیت‌هایی خلق کرد و رم به‌جز ضربات دووبیک و سوله که هر دو با مهار سومر مواجه شدند، نتوانست به موقعیت جدی‌ای برسد. در نهایت نراتزوری با پیروزی ۱-۰ هفده امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. ناپولی در صدر جدول ۱۹ امتیاز دارد و یووه هم با ۱۶ امتیاز سوم است.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2097510

در دقیقه ۶۰ پس از توپ‌ربایی فراتزی روی اشتباه زالفسکی، ستاره ایتالیایی با یک پاس عرضی از سمت راست، سعی کرد توپ را به لائوتارو مارتینز برساند. ابتدا زکی چلیک به توپ رسید اما او در دفع توپ اشتباه کرد و مارتینز با یک والی فوق‌العاده دروازه اسویلار را باز کرد.

دیدگاه‌ها