کد خبر : 2078322 | 30 مهر 1403 ساعت 03:38 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم مهم: اندریک تکلیفش در رئال را مشخص کرد

اندریک، مهاجم برزیلی، از مدت زمان بازی خود در رئال رضایت دارد و در ژانویه به دنبال جدایی نیست.

تصمیم مهم: اندریک تکلیفش در رئال را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، حضور بازیکنان متعدد در خط حمله رئال مادرید موجب شده که همه به یک اندازه فرصت بازی نداشته باشد. به همین دلیل گفته شد که اندریک پیش از پنجره نقل و انتقالات ژانویه، درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مهاجم ملی پوش برزیلی در تابستان سال 2024 پس از جشن تولد 18 سالگی خود به اسپانیا رفت. او با تجربه اولین بازی ملی در 16 سالگی به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال برزیل شناخته می‌شود.

اندریک می‌دانست که در سانتیاگو برنابئو با بازیکنان بزرگی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو روبرو خواهد شد، در حالی که کیلیان امباپه هم یکی از ستاره‌های دیگر کهکشانی‌هاست.

کارلو آنچلوتی هنوز نتوانسته این بازیکن جوان را در ترکیب اصلی رئال برای مسابقات لالیگا به میدان بفرستد. با این حال، اندریک 9 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است.

2097488

بر اساس گزارش آاس اسپانیا، با وجود شایعات پیرامون آینده این بازیکن، او در حال حاضر از زمان بازی خود راضی است. با در نظر گرفتن این موضوع، در آغاز سال 2025 او هیچ تلاشی برای جدایی به صورت قرضی نخواهد داشت و از حضور در رئال خوشحال است.

در این گزارش ذکر شده که اندریک از وضعیتی که وجود دارد ناراحت نیست و از سازگاری با فوتبال اروپا رضایت دارد. همچنین ایجنت و نزدیکان این بازیکن هم از اینکه اوضاع اینطور پیش می‌رود، خوشحال هستند و در حال حاضر هیچ صحبتی درباره جدایی این بازیکن مطرح نیست.

دیدگاه‌ها