کد خبر : 2078314 | 30 مهر 1403 ساعت 05:31 | 24.7K بازدید | 11 دیدگاه

ماتئوس: این خرید بایرن پول هدر دادن بود

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ بر این باور است که لئون گورتسکا بازیکن خیلی بهتری نسبت به ژوا پالینیا است و کمپانی باید به او اعتماد کند.

ماتئوس: این خرید بایرن پول هدر دادن بود

به گزارش "ورزش سه"، باوجود برد پرگل بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته هفتم بوندسلیگا و عملکرد کلی نسبتا خوب ونسان کمپانی تا اینجای فصل، لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ به انتقاد از تصمیم کمپانی درمورد کنار گذاشتن لئون گورتسکا پرداخت.

ماتئوس که به عنوان کارشناس در اسکای اسپورت آلمان حضور داشت، در مورد نیمکت نشینی‌های این فصل گورتسکا گفت: "رفتار تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ با گورتسکا اصلا درست نیست. البته که این چنین از تصمیمات فقط به سرمربی تیم برمی‌گردد و ما از آن دلایل آن خبر نداریم.

2088373

با این حال اگر من سرمربی بایرن مونیخ بودم، گورتسکا تبدیل به بازیکن فیکس می‌شد و آنوقت دیگر نیازی به پرداخت پنجاه میلیون یورو برای خرید بازیکنی همچون ژوا پالینیا نبود.

گورتسکا بازیکن بسیار خوبی بوده و این را بارها در بایرن و تیم ملی ثابت کرده است. امیدوارم به زودی شرایط به سمتی برود که شاهد حضور دوباره گورتسکا در ترکیب اصلی بایرن مونیخ باشیم. مطمئنا کمپانی از این تصمیم پشیمان نمی‌شود."

دیدگاه‌ها