کد خبر : 2078312 | 30 مهر 1403 ساعت 05:14 | 2.6K بازدید | 3 دیدگاه

خواسته مجتبی حسینی از اراکی‌ها: بیایید استادیوم!

سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به استقبال نه چندان خوب هواداران از بازی‌های خانگی تیمش گلایه کرد.

خواسته مجتبی حسینی از اراکی‌ها: بیایید استادیوم!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در یک بازی مهیج و جذاب موفق شد بردی مهم را با نتیجه‌ای پرگل مقابل فولاد خوزستان به دست بیاورد. برد 4 بر 2 مقابل فولاد با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی 4 بر صفر در اصفهان مقابل ذوب‌آهن روزهای شیرینی را برای مجتبی حسینی و شاگردانش تداعی می‌کند.

آلومینیوم که این روزها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و در دو بازی گذشته 8 گل به ثمر رسانده، در شرایطی سومین برد متوالی را به دست آورد که همچنان سکوهای زیادی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خالی بود.

هواداران آلومینیوم که در سال‌های گذشته استقبال خوبی از بازی‌های خانگی تیم خود داشتند و در روزهای خوب اراکی‌ها را همراهی کردند، امسال کمتر به استادیوم می‌روند و این مسئله با تعجب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم همراه شده است.

2097476

حسینی بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان با اشاره به حضور هواداران آلومینیوم در ورزشگاه اراک گفت: «جا دارد از حضور خوب تماشاگران هم تشکر کنم، اما من فکر می‌کنم این تیم لایق این است که تماشاگر بیشتری به استادیوم بیاید. خواهشم این است که طرفداران خوب ما، مردم خوب اراک در بازی‌های خانگی حمایت بیشتری از ما کنند که انشاالله و اگر خدا قسمت کند بتوانیم همیشه این عزیزان را خوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها