کد خبر : 2078304 | 29 مهر 1403 ساعت 22:28 | 16.8K بازدید | 22 دیدگاه

سرمربی ولورهمپون:

هوای منچسترسیتی را دارید چون از ما بزرگتر است!

گری اونیل، سرمربی ولورهمپون، شدیدا از عملکرد داور بازی تیمش مقابل منچسترسیتی انتقاد کرد و مدعی شد که داوران هوای شش تیم برتر انگلیس را دارند.

هوای منچسترسیتی را دارید چون از ما بزرگتر است!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف جذاب تیم‌های ولورهمپون و منچسترسیتی با برتری ۲-۱ شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید اما گری اونیل، سرمربی ولورهمپون، به هیچ عنوان تیمش را شایسته این شکست نمی‌داند و معتقد است گل دوم منچسترسیتی که توسط جان استونز در دقیقه آخر به ثمر رسید نباید پذیرفته می‌شد.

اونیل دز کنفراس خبری بعد از بازی گفت: "من قبول دارم که این احتمال وجود ندارد که داوران به طور عمد علیه ولورهمپون سوت بزنند. اما باید پذیرفت که این ناخودآگاه در ذهن داوران وجود دارد که به نفع شش تیم برتر انگلیس سوت بزنند‌.

وقتی مقابل تیمی مثل منچسترسیتی قرار می‌گیریم، تمرکزمان باید چندین برابر باشد تا بدون اشتباه ظاهر شویم اما آیا داوران هم این عقیده را دارند؟ درسته که همه می‌گویند عمدی در تصمیمات اشتباه داوری وجود ندارد اما شاید در ذهن خود این اعتقاد را دارند که منچسترسیتی باید برابر ولورهمپون برنده شود."

2087212

اونیل سپس یک مثال جالب توجه برای رساندن منظورش زد و گفت: "اگر قرار باشد از بین یک آدم بزرگ و یک پسر کوچک، یک نفر را ناراحت کنم، انتخابم پسر بچه کوچک است. داوری‌ها در انگلیس نیز به همین ترتیب است و آنها سعی می‌کنند تیم‌های کوچکتر را ناراحت کنند تا اینکه تیمی مانند منچسترسیتی را دچار مشکل کنند.

گل دوم سیتی من را یاد گلی که فصل گذشته مقابل وستهم زدیم و مردود شد انداخت. آنجا استدلال داور این بود که اگرچه بازیکن ما مقابل چشم دروازه‌بان نبود اما تمرکزش را برهم زده است و گل ما مردود اعلام شد. امروز‌ اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت ما شکست خوردیم."

دیدگاه‌ها