کد خبر : 2078303 | 29 مهر 1403 ساعت 22:27 | 38.4K بازدید | 21 دیدگاه

خطیبی صندلی مدیریت پیکان را رها می‌کند؟

یک مدیرعامل، گزینه اول سرمربیگری شمس‌آذر!

مسئولان شمس‌آذر برای جانشینی سعید دقیقی یک گزینه جذاب را در نظر گرفته‌اند؛ مدیرعامل کنونی باشگاه پیکان.

یک مدیرعامل، گزینه اول سرمربیگری شمس‌آذر!

به گزارش "ورزش سه"، مالکان باشگاه شمس‌آذر قزوین بعد از موافقت با درخواست جدایی سعید دقیقی، سرمربی خود، سریعا برای جایگزینی او اقدام کرده‌اند. اگرچه تمرینات شمس‌آذر فعلا زیر نظر دستیاران دقیقی دنبال می‌شود اما مسئولان باشگاه قزوینی در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید هستند.

با وجود گمانه‌زنی‌هایی که درباره نیمکت شمس‌آذر مطرح شده اما از قزوین خبر می‌رسد که آنها با یک گزینه جذاب وارد مذاکره شده‌اند. رسول خطیبی، سرمربی باتجربه فوتبال که از ابتدای فصل جاری به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان تهران فعالیت می‌کند، اولین گزینه شمس‌آذر برای سرمربیگری این تیم محسوب می‌شود.

خطیبی که سال‌ها به عنوان سرمربی فعالیت کرده و هدایت تیم‌هایی مثل تراکتور تبریز، آلومینیوم اراک، پیکان تهران، ماشین سازی و... را برعهده داشته گزینه اول شمس آذر برای جانشینی سعید دقیقی است و عصر امروز مذاکراتی نیز با او برای قبول این سمت از سوی مدیران شمس‌آذر انجام شده است.

این در حالی است که رسول خطیبی با حضور در صندلی مدیرعاملی پیکان در مدت‌ زمانی کوتاه آرامشی مناسب را در این باشگاه ایجاد کرده و تجربه خود را برای بازگرداندن این تیم ریشه‌دار به لیگ برتر به کار گرفته است. حال اینکه او در چنین شرایطی پیشنهاد بازگشت به نیمکت مربیگری را خواهد پذیرفت یا خیر، موضوعی است که برای یافتن پاسخ آن باید منتظر ساعات آینده باشیم.

دیدگاه‌ها