کد خبر : 2078297 | 29 مهر 1403 ساعت 22:14 | 24.6K بازدید | 35 دیدگاه

به هر نحوی باید برنده شویم

پیروانی: نیامدیم انتقام دیگران را بگیریم

افشین پیروانی به سلب میزبانی پرسپولیس در دور چهارم لیگ نخبگان آسیا واکنش نشان داد.

پیروانی: نیامدیم انتقام دیگران را بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با السد امشب در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه قطری برگزار شد. افشین پیروانی در حاشیه این تمرین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم‌مان خوب است و تمرینات خوبی داشتیم. در بازی‌ای که بیرون از خانه و در زمین الاهلی عربستان داشتیم، نشان دادیم که تیم بزرگ و خوبی داریم. فردا هم با تیم السد بازی داریم که بازیکنان خارجی زیاد و نفرات خوبی دارد، ولی با توجه به اینکه یک باخت و یک مساوی داریم، محکوم به برد هستیم. انشالله بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم.

او در ادامه با اشاره به مصدومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس عنوان‌ کرد: تنها مشکل‌مان این است که ۲-۳ بازیکن مصدوم داریم اما مطمئنا کسانی که جایگزین می‌شوند، می‌توانند به بهترین نحو بازی کنند، چون تیم بزرگی هستیم و بازیکنان بزرگ و خوبی هم داریم.

پیروانی درباره تاثیر حواشی ایجاد شده بین اکرم عفیف و بازیکنان ایرانی روی این مسابقه گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. هر بازیکنی باید خودش را در زمین نشان بدهد. هر مشکل و بحثی بوده، باید در زمین خودشان را نشان بدهند. هر کری و بحثی جنبه‌های هواداری دارد. قطعا او می‌آید که بهترین بازی‌اش را کند و بچه‌های ما هم باید بهترین بازی‌هایشان را کنند. لفظ انتقام و درگیری در فوتبال جوانمردانه قشنگ نیست. در نهایت ما پرسپولیس هستیم و فردا صددرصد محکوم به بردیم.

مدیر پرسپولیس درباره شکست استقلال مقابل السد گفت: اینکه یک تیم بازی را برده و ما هم ببریم یا یک تیم باخته و ما هم ببازیم درست نیست. هر روز و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این سومین بازی ماست و آنها خوش‌شانس بوده‌اند که در خانه میزبان ما هستند اما ما متاسفانه نمی‌توانیم از امتیاز آزادی با حضور هواداران پرشورمان استفاده کنیم. مطمئن باشید بازی سختی داریم اما می‌رویم که نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

2097391

پیروانی درباره سلب میزبانی دیدار الغرافه از پرسپولیس گفت: متاسفانه این اتفاق خوبی نبود. من نباید جوابگو باشم. کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند و کسانی که باعث شدند ما حداقل دو بازی خوب را مقابل کشورمان نداشته باشیم، باید جوابگو باشند. اگر بازی پاختاکور در آزادی و با شرایط خوب برگزار می‌شد، مطمئنا ما پیروز می‌شدیم. وقتی کسی خواب است، می‌شود بیدارش کنی اما وقتی کسی خودش را به خواب بزند، ۵۰ نفر هم نمی‌توانند بیدارش کنند. من همیشه می‌گویم و به کسی هم بر نمی‌خورد؛ سه سال است که استادیوم آزادی را تعمیر می‌کنید. بیایید شرایطی فراهم کنید که ما بتوانیم حداکثر میزبانی را در کشور خودمان را داشته باشیم.

او در پاسخ به اینکه آیا دبی برای میزبانی از این مسابقه انتخاب می‌شود، گفت: باشگاه باید انتخاب کند. پرسپولیس هستیم و هر جا بازی کنیم، باید نتیجه دلخواه هواداران را بگیریم.

پیروانی در مورد کیفیت تیم پرسپولیس گفت: ما تیم و نفرات و کادر فنی خوبی داریم. مطمئن باشید فوتبال برد و باخت دارد اما می‌رویم که تلاش‌مان را کنیم تا بتوانیم در جدول در حد نام پرسپولیس ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها