کد خبر : 2078295 | 29 مهر 1403 ساعت 22:07 | 7.7K بازدید | 29 دیدگاه

اعتراض هواداران

لیورپول شانس آورد پنالتی چلسی را نگرفتند!

هواداران در فضای مجازی به تصمیم داور بازی لیورپول-چلسی بابت عدم اعلام پنالتی برای آبی‌های لندن اعتراض کردند.

لیورپول شانس آورد پنالتی چلسی را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم انزو مارسکا روز یکشنبه به آنفیلد سفر کرد تا امیدوار باشد که به جمع سه تیم برتر جدول لیگ برتر برسد.
لیورپول کمی قبل از دقیقه ۳۰ روی پنالتی‌ای که با خطای لیوای کولویل روی کورتیس جونز به دست آمده بود، توسط محمد صلاح به گل اول رسید. با این حال، هواداران معتقد بودند که چلسی هم در همان نیمه اول پس از برخورد ترنت الکساندر آرنولد و جیدون سانچو باید یک پنالتی دریافت می‌کرد. داور این صحنه را با اتاق VAR چک کرد اما در نهایت پنالتی‌ای اعلام نشد که باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی چلسی شد.

در واکنش به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی، یک هوادار زاویه دیگری از برخورد را منتشر کرد و گفت: «وی‌ای‌آر حتی زحمت بررسی دقیق خطای ترنت روی سانچو در داخل محوطه جریمه را به خود نداد.»

2097450

دیگری توییت کرد: «این یک پنالتی است اما به هیچ وجه علیه «لیVARپول» پنالتی گرفته نمی‌شود!»

هوادار سومی افزود: «آنها می‌دانند چه می‌کنند، اگر آن حرکت از کولویل پنالتی بود، این هم باید پنالتی می‌شد. هم واضح‌تر بود هم خشن‌تر.»

شخص دیگری نوشت: «یک پنالتی بسیار واضح، آرنولد پای راست سانچو را زد.»

هوادار دیگری نوشت: «عجیب است که پنالتی نگرفتند. با هر زاویه‌ای که صحنه را می‌دیدند باید پنالتی می‌گرفتند.»

در نیمه دوم، چلسی با گل نیکلاس جکسون در دقیقه ۴۸ بازی را به تساوی کشاند. با این حال، آنها برای مدت طولانی‌ای نتیجه را حفظ نکردند چرا که جونز با پاس عالی صلاح در دقیقه ۵۱ بازی را ۲-۱ کرد.

دیدگاه‌ها