کد خبر : 2078285 | 29 مهر 1403 ساعت 21:37 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماراتن هفته: پیکان ترمز صدرنشین را کشید

پیکان تهران با شکست سه بر دو طبیعت به اولین برد در لیگ برتر والیبال مردان دست یافت و نخستین باخت تیم صدرنشین را رقم زد.

ماراتن هفته: پیکان ترمز صدرنشین را کشید

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم دور رفت سی‌‎وهشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۲۹ مهر ماه) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد.

در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر، پیکان تهران که هفته قبل طبق قرعه استراحت داشت از ساعت ۱۸ و در سالن فدراسیون والیبال میزبان طبیعت بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

ترکیب شروع کننده تیم پیکان به سرمربیگری پیمان اکبری را در این دیدار علیرضا فراهانی، مجتبی قلی‌زاد، سهیل کمال آبادی، علی یوسف‌پور، محسن زارع، میهایلو میتیچ و شاهین توانا (لیبرو) تشکیل دادند.

یونس قلیج‌نیازی، محمد فلاح، محراب ملکی، حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، رامین خانی، آرمان صالحی (لیبرو) ترکیب آغازین تیم طبیعت با هدایت ابراهیم وادی بودند.

در ست نخست دربی تهرانی‌ها، طبیعت ۲۶ بر ۲۴ میزبان را شکست داد اما در ادامه پیکان ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شد تا تماشاگران شاهد دیداری جذاب باشند. در چهارمین ست با وجود رقابت پایاپای دو تیم در نهایت طبیعت ۲۵ بر ۲۲ برنده زمین شد تا جدال در ست پنجم ادامه یابد.

2097430

در آخرین ست تماشاگران شاهد رقابتی سخت از سوی دو تیم بودند تا آن جا که بارها بازیکنان برای برگشت توپ با ال ای دی های اطراف زمین برخورد کردند و در نهایت این دیدار ۱۶ بر ۱۴ به نفع پیکان پایان یافت.

هرچند در این دیدار از سیستم ویدئوچک استفاده شد اما بسیار پرچالش بود و اعتراض‌های مکرر دو سرمربی و برخی بازیکنان در لحظاتی از مسابقه وقفه ایجاد کرد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم، عادل غلامی، محمود افشاردوست، اعلا خلف و محمد ترکاشوند تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت با سه برد و ۹ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی خواهند ماند و پیمان اکبری و شاگردانش در تیم پیکان با کسب نخستین پیروزی و سه امتیاز از انتهای جدول فرار کرده و یک پله صعود خواهند کرد.

بهروز جعفری به عنوان نماینده سازمان لیگ و کیوان عابدزاده، سجاد خان بابازاده و محمدرضا درفش کاویان به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و ویدئوچک در این مسابقه حضور داشتند که ۴۰۰ تماشاگر داشت. محمدطاهر وادی پاسور تیم طبیعت و سهیل کمال‌آبادی دریافت کننده قدرتی تیم پیکان کارت زرد دریافت کردند. در ادامه محمدطاهر وادی بازیکن طبیعت و مجتبی قلی‌زاد بازیکن پیکان کارت قرمز دریافت کردند. ابراهیم وادی سرمربی تیم طبیعت هم کارت قرمز گرفت.

دیدگاه‌ها