کد خبر : 2078283 | 30 مهر 1403 ساعت 04:50 | 6.2K بازدید | 12 دیدگاه

بازیکنان بایرن از رفتن لوا خوشحالند!

لواندوفسکی خودخواه بود اما کین خیلی بهتر است!

رسانه اسپورت بیبل به نقل از یک منبع آگاه در رختکن بایرن مونیخ، به نارضایتی بازیکنان این تیم از سبک بازی رابرت لواندوفسکی و رضایت آنها از هری کین خبر داد.

لواندوفسکی خودخواه بود اما کین خیلی بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک هری کین و رابرت لواندوفسکی جزو برترین مهاجم‌های حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می‌آیند. با این حال اما این دو بازیکن آثار کاملا متفاوتی از خود در رختکن بایرن مونیخ برجای گذاشته‌اند.

با توجه به آمار و ارقام، هر دو مهاجم از چهره‌های مهم و تاثیرگذار در بایرن مونیخ هستند. با این حال اما آنطور که به نظر می‌رسد، هری کین از محبوبیت بیشتری نزد بازیکنان بایرن نسبت به لواندوفسکی برخوردار است.

اطلاعاتی که اولین بار رسانه اتلتیک در سال گذشته از آن پرده برداشت و نقل قول‌های تعریف و تمجید بازیکنان بایرن از جمله توماس مولر و جمال موسیالا از هری کین را فاش کرد.

2092061

در همین راستا، رسانه اسپورت بیبل به نقل از یک منبع آگاه در رختکن بایرن مونیخ مدعی شد که اکثریت بازیکنان بایرن مونیخ نسبت به سبک بازی و رفتار‌های لواندوفسکی در زمین بسیار ناراحت بودند چرا که اعتقاد داشتند لواندوفسکی تنها به گلزنی و رکوردشکنی‌‌های خودش فکر می‌کند.

بازیکنان بایرن بر این باورند که شاید سطح فنی این دو بازیکن به هم نزدیک باشد اما از نظر اخلاقی و رفتاری، کاپیتان تیم ملی انگلیس بازیکن بسیار بهتری نسبت به کاپیتان تیم ملی لهستان به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها