کد خبر : 2078282 | 29 مهر 1403 ساعت 21:19 | 4.4K بازدید | 18 دیدگاه

مقابل فولاد تمرکز نداشتیم، تنبیه می‌شدیم

حسینی: بازیکنانم پرانرژی بودند، از آنها ممنونم

سرمربی آلومینیوم اراک با تمجید از فولاد خوزستان اعلام کرد با تیمی سرسخت بازی داشته‌اند که با تمرکز و انرژی زیاد پیروز شده‌اند.

حسینی: بازیکنانم پرانرژی بودند، از آنها ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی بعد از پیروزی شیرین تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت. سرمربی آلومینیوم در ابتدا گفت: باید روز اراک را به همه مردم خوب و خونگرم اراک تبریک بگویم.

او ادامه داد: همانطور که ملاحظه کردید بازی خیلی خوبی بود، همراه با نتیجه خوب برای ما. فکر می‌کنم یک بازی خیلی تماشاگرپسند و خیلی پرهیجان بود. هردو تیم آمده بودند فوتبال خوب بازی کنند. خوشبختانه این تقابل سخت به سود ما بود و بچه‌های ما توانستند در این بازی سخت برنده باشند.

سرمربی آلومینیوم همچنین گفت: تیم فولاد واقعا تیم بسیار خوب و پرتوانی است. جا دارد از زحمات تک تک بچه‌های خودمان که واقعا به خصوص در نیمه دوم خیلی پرتلاش و جنگنده ظاهر شدند تشکر کنم. من می‌دانم که بچه‌ها هرچه انرژی داشتند در این بازی گذاشتند و واقعا از همه آنها ممنونم که اینقدر با تمرکز و پرتلاش علی الخصوص در نیمه دوم بازی کردند. چون واقعا رقیب ما رقیبی بود که خیلی خطرناک بود و اگر یک مقدار می‌خواستیم تمرکز نداشته باشیم و باانرژی نباشیم ما را تنبیه می‌کردند و دیدیم که بازی یک هیچ برده را خیلی راحت توانستند برگردانند.

2070973

حسینی افزود: خوشبختانه در نیمه دوم بچه‌های ما به بهترین شکل بازی را برگرداندند. جا دارد از حضور خوب تماشاگران هم تشکر کنم، اما من فکر می‌کنم این تیم لایق این است که تماشاگر بیشتری به استادیوم بیاید. خواهشم این است که طرفداران خوب ما، مردم خوب اراک در بازی‌های خانگی حمایت بیشتری از ما کنند که انشاالله بتوانیم و اگر خدا قسمت کند همیشه این عزیزان را خوشحال کنیم.

وی درباره سبک بازی آلومینیوم گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. شما زمانی با تیمی بازی می‌کنید که با توجه به شرایطش باید با پشت دفاعش بازی کنید. مواقعی هم می‌بینید که یک تیم عقب می‌نشیند و خوب پرس نمی‌کند و به شما فضا نمی‌دهد آنوقت مجبور هستید که حفظ توپ داشته باشید. این بستگی به آن دارد که با چه مدل تیمی بازی دارید. فولاد در بحث پرسینگ بسیار تیم قوی‌ای است. آنها شش نفر در جلوی زمین دارند که سنگین پرس می‌کنند و راه در آمدن از پرس این بود که ما بتوانیم مستقیم‌تر بازی کنیم آن هم با پشت دفاع آنها.

دیدگاه‌ها