کد خبر : 2078279 | 29 مهر 1403 ساعت 21:06 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

سیمئونه: اشتیاق پسرم برای موفقیت را دوست داشتم!

دیه‌گو سیمئونه به تمجید از عملکرد جولیانو سیمئونه که به عنوان مدافع راست برای اتلتیکو مادرید به میدان آمد پرداخت.

سیمئونه: اشتیاق پسرم برای موفقیت را دوست داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در هفته دهم رقابت‌های لالیگا با نتیجه پرگل ۳-۱ از سد میهمانش لگانس گذشت و حالا با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "در نیمه اول همان بازی را انجام دادیم که انتظارش را داشتیم اما حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد. باید در نیمه دوم شدت و سرعت بازی را بالا می‌بردیم و برای همین بود که پنج تعویض انجام دادم."

کلمنت لنگله و پابلو باریوس در جریان این بازی دچار مصدومیت و از زمین خارج شدند. سیمئونه درمورد وضعیت این دو بازیکن تیمش گفت: "باید امیدوار باشیم که مصدومیت آنها جدی نباشد چرا که بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و زمانی برای استراحت بازیکنان موجود نیست.

هفته آینده یک بازی سخت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل داریم و امیدوارم مصدومان هرچه زودتر برای آن بازی آماده شوند.

2073553

جولیانو سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکو در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم به زمین آمد و توانست یک پاس گل بدهد. سیمئونه با تمجید از عملکرد بازیکنان ذخیره که به بازی آمدند گفت: "همه عالی بودند. جولیانو قبلا هم در پست دفاع راست بازی کرده و کاملا آشنا بود‌. چیزی که خیلی برایم زیبا بود، اشتیاق و میل او برای تاثیر گذاری روی روند تیم از زمان به زمین آمدنش بود‌."

خاوی گالان، مدافع چپ اتلتیکو مادرید در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد. سیمئونه درمورد‌ عملکرد‌ او و دیگر بازیکنان تیمش در این بازی افزود: "انتظاری که از گالان داریم همین بود. او بازیکن بسیار شایسته‌ای است و امروز هم تا حد توان زحمت کشید. امیدوارم جایزه‌های بهتر و بیشتر از این نصیب او شود.

در نیمه دوم با توجه به بازی دفاعی حریف مجبور به تغییر تاکتیک شدیم و با تعویض‌هایی که انجام شد، گالان فضای بیشتری برای نفوذ پیدا کرد. خوشبختانه از موقعیت‌های گلزنی در نیمه دوم استفاده کردیم و این برد خوب به دست آمد.

در مجموع کاملا از حریف سرتر بودیم و به جز همان حمله‌ای که توانستند به گل برسند، اجازه خلق موقعیت به آنها را ندادیم."

دیدگاه‌ها