کد خبر : 2078273 | 30 مهر 1403 ساعت 04:23 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی زاده، اسلحه ترسناک ابراهیم صادقی

گل دیدنی و شادی گل دیدنی‌تر ستاره سایپا

یکی از بهترین بازیکنان هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک، امیرحسین یحیی زاده بود؛ بازیکنی که موفق شد گل دوم سایپا را در برد 2-0 نارنجی پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند.

گل دیدنی و شادی گل دیدنی‌تر ستاره سایپا

به گزارش "ورزش سه"، یحیی زاده که یک وینگر سرعتی و شوتزن است در 26 سالگی در عین حال که یک بازیکن کاملا باتجربه شده در اوج آمادگی بدنی و فنی نیز قرار دارد. او که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل نفت تهران، پارس جنوبی جم، نساجی، ملوان و مس کرمان را در کارنامه خود دارد، این فصل در سایپا و زیر نظر ابراهیم صادقی، مصمم به بازگرداندن این تیم تهرانی به لیگ برتر است.

قدرت جنگندگی، سرعت و شوتزنی جزو خصوصیات بازی یحیی زاده است که صادقی سرمربی سایپا به خوبی از این ویژگی‌ها در برنامه تاکتیکی تیمش استفاده می‌کند. در بازی چهارشنبه هفته گذشته سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان، در دقیقه 86 بازی، یحیی زاده که نیمه دوم به زمین آمده بود روی پاس دقیق علیرضا ملکی که بسیاری آن را پاس برتر هفته در لیگ یک می‌دانند، به سمت دروازه حریف روانه شد و با یک شوت دیدنی دروازه تیم نفت را باز کرد و گل دوم سایپا را زد.

یحیی زاده برای تکمیل گل زیبای خود، با یک پشتک دیدنی شادی گلش را به اجرا گذاشت تا آمادگی بدنی بالای خود را هم به رخ بکشد. به قول گزارشگر بازی: "گل زیبا بود و شادی گل از آن هم زیباتر!"

دیدگاه‌ها