کد خبر : 2078263 | 29 مهر 1403 ساعت 20:15 | 4K بازدید | 9 دیدگاه

اتلتیکو ۳-۱ لگانس: تعویض‌های طلایی آقای سیمئونه!

مصاف تیم‌های اتلتیکو مادرید و لگانس با نتیجه ۳-۱ به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه به پایان رسید‌.

اتلتیکو ۳-۱ لگانس: تعویض‌های طلایی آقای سیمئونه!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های اتلتیکو مادرید و لگانس از هفته دهم رقابت‌های لالیگا با برتری ۳-۱ شاگردان دیه‌گو سیمئونه در ورزشگاه خانگی روخی بلانکو به پایان رسید.

ویدئو: 356299

نیمه اول بازی با شروع طوفانی شاگردان سیمئونه آغاز شد اما موقعیت‌های اتلتیکو یکی پس از دیگری با درخشش دروازه‌بان و البته بی‌دقتی مهاجمان این تیم هدر رفت.

لگانس روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بود و سرانجام در دقیقه ۳۴ بازی روی یکی از آنها توانست به گل اول بازی برسد و بازیکنان اتلتیکو را به شوک فرو ببرد. یوان نیو نوپا زننده گل اول لگانس در این بازی بود.

در ادامه بازهم اتلتیکو بود که برای جبران گل خورده در خانه تلاش کرد اما حملات این تیم در پایان نیمه نخست به سرانجام خاصی نرسید و چهل و پنج دقیقه اول با برتری دور از انتظار تیم میهمان به پایان رسید.

پایان نیمه اول

انجام پنج تعویض کاملا تهاجمی از سوی دیه‌گو سیمئونه در دقایق ابتدایی نیمه دوم، ورق را کاملا برگرداند و این الکساندر سورلوث بود که توانست در دقیقه ۶۹ سرانجام قفل دروازه‌ لگانس را بشکند و تیمش را به گل مساوی برساند‌.

لگانس بعد از این گل نیز آنقدر به دفاع فرو رفت و فرصت را در اختیار اتلتیکو داد تا اینکه آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۱ توانست حساب کار را ۲-۱ کند.

در آخرین دقایق وقت‌های تلف شده نیمه دوم پیش از سوت پایان بود که بازهم سورلوث توانست برای روخی بلانکو گلزنی‌ و برتری تیمش را دوبرابر کند.

پایان بازی

اتلتیکو در هر دو نیمه کاملا برتر از لگانس بازی کرد و در نهایت توانست بازی را با نتیجه ۳-۱ به پایان رسانده تا بعد از چند هفته ناکامی دوباره به یک سه امتیاز شیرین و البته سخت در خانه دست یابد.


توپ گلگل‌ها:

2097380

اتلتیکو مادرید ۰-۱ لگانس: روی یک ضدحمله سریع در دقیقه ۳۴، دنی رابا با نفوذ به محوطه جریمه اتلتیکو یک پاس کاتبک خوب را به یوان نیو نوپا رساند و وینگر لگانس با یک ضربه غیر قابل مهار در محوطه جریمه اتلتیکو توانست حساب کار را ۱-۰ کند.

2097384

اتلتیکو مادرید ۱-۱ لگانس: اکسل ویتسل در محوطه جریمه لگانس توپ را برای سورلوث ساخته و پرداخته کرد تا مهاجم این روزها آماده اتلتیکو با یک ضربه پشت پا به زیبایی گل مساوی تیمش را در دقیقه ۶۹ به ثمر برساند.

2097385

اتلتیکو مادرید ۲-۱ لگانس: توپ گیری عالی جولیانو سیمئونه در لب خط مدافعان لگانس در دقیقه ۸۱، با ارسال تند و تیز او به محوطه جریمه حریف همراه شد تا گریزمان با حضور به موقع خود توپ را قطع کند و اتلتیکو مادرید به گل دوم برسد.

2097387

اتلتیکو مادرید ۳-۱ لگانس: شلوغی محوطه جریمه و به توپ بستن دروازه لگانس در دقیقه ۱۰+۹۰، منجر به گلزنی سورلوث مقابل دروازه لگانس از فاصله پنج متری دروازه بعد از شوت‌های ریباند شده بازیکنان اتلتیکو مادرید شد.

دیدگاه‌ها