کد خبر : 2078262 | 29 مهر 1403 ساعت 20:13 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

شانس در خانه داروین: ژوتا مصدوم شد (عکس)

دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول، به دلیل مصدومیت در نیمه اول بازی چلسی تعویض شد.

شانس در خانه داروین: ژوتا مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی را با برتری 1-0 و یک تعویض اجباری پشت سر گذاشت.

در جریان این بازی توسین آدارابیویو، مدافع چلسی، علی‌رغم اینکه در میانه میدان روی دیوگو ژوتا خطا کرد، کارت قرمز دریافت نکرد.

آدارابیویو در دقیقه 5 این بازی هنگامی که متوجه شد ژوتا با سرعت از میانه میدان به دنبال دریافت یک ارسال بلند است و می‌تواند در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، روی او خطا کرد.

با این حال این مدافع تنها با یک کارت زرد جریمه شد و برخلاف پیش‌بینی‌ها داور او را با کارت قرمز جریمه نکرد. این عصبانیت طرفداران لیورپول را زمانی بیشتر کرد که ژوتا به همین دلیل مصدوم شد.

ژوتا از ابتدای بازی با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد که در اواسط نیمه متوجه شد نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و درخواست تعویض کرد. او پس از گلزنی محمد صلاح از روی ضربه پنالتی، در دقیقه 30 با داروین نونیز تعویض شد و به نتوانست به بازی ادامه دهد.

2097382
2097383

در‌واقع این مصدومیت هر اندازه که برای ژوتا ناراحت کننده بوده، در مقابل برای نونیز یک فرصت ایده‌آل است تا خودش را در ترکیب لیورپول نشان دهد. این مهاجم فصل پیش هم اغلب نیمکت نشین بود و آرنه اشلوت هم علاقه خاصی به حضورش در ترکیب اصلی نشان نداده بود.

لیورپول پس از این بازی در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید روز چهارشنبه به مصاف لایپزیش برود و وضعیت ژوتا برای این بازی فعلا مشخص نیست.

دیدگاه‌ها