کد خبر : 2078257 | 29 مهر 1403 ساعت 19:58 | 98.6K بازدید | 30 دیدگاه

600 میلیون جریمه برای کار خیر

فوری: محکومیت شیرین و جنجالی سهرابیان!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره آرمین سهرابیان صادر کرد؛ حکمی که با وجود داشتن جنبه تنبیهی، شیرینی خاص خود را دارد.

فوری: محکومیت شیرین و جنجالی سهرابیان!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که چندی قبل برای آرمین سهرابیان و در زمانی که او پیراهن استقلال را برتن داشت، رخ داد جنجال‌ بزرگی را در فوتبال ایران درست کرد. انتشار تصویری از خالکوبی عجیب این بازیکن که یک شخصیت سینمایی است در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و باعث شد تا برخی مسئولان ارشد فوتبال ازجمله مهدی تاج، رئیس فدراسیون، هم درباره آن اظهارنظر و محکوم کنند.

بعد از این ماجراها شاهد احضار سهرابیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بودیم؛ مدافع پیشین استقلال که چند روزی است به عضویت نساجی مازندران در آمده در محل کمیته اخلاق حضور یافت و توضیحاتش را ارائه کرد و حالا با گذشت مدتی حکم این کمیته درباره تخلف سهرابیان صادر شده است.

در شرایطی که تصورات بر این بود که کمیته اخلاق مثل همه احکام قبلی رای به محرومیت یا جریمه نقدی سهرابیان بدهد، اما این بار با وجود اعمال جریمه و محرومیت یک اتفاق ویژه و شیرین در حکم صادر شده گنجانده شده است.

کمیته اخلاق در حکمی که برای سهرابیان صادر کرده مبلغ 600 میلیون تومان جریمه نقدی را برای او در نظر گرفته اما این جریمه به خزانه فدراسیون نمی‌رود و برای کار خیر هزینه خواهد شد. کمیته اخلاق سهرابیان را مکلف کرده مبلغ 600 میلیون تومان جریمه خود را برای کمک به فوتبال پایه جزایر سه‌گانه ایران (ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک خلیج فارس) و هیئت فوتبال استان هرمزگان هزینه کند.

2083579

بی‌شک در نظر گرفتن چنین جریمه‌ای به مناطق محروم در امر فوتبال کمک زیادی به توسعه این رشته ورزشی در جنوب کشور می‌کند و بسیاری از مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد.

در کنار جریمه شیرینی که برای سهرابیان در نظر گرفته شده، او حکم 6 ماه محرومیت تعلیقی از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی به لحاظ تعهد تا یکسال نیز خواهد داشت.

با اعلام کمیته اخلاق، سهرابیان ظرف یک هفته می‌تواند به حکم صادر شده در کمیته استیناف اعتراض کند.

دیدگاه‌ها