کد خبر : 2078253 | 29 مهر 1403 ساعت 19:42 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

چه کسی روز شنبه روی نیمکت شمس‌آذر می‌نشیند؟

ابهام درباره سرمربی حریف آینده پرسپولیس

با جدایی سعید دقیقی از شمس‌آذر حالا هواداران فوتبال در قزوین در انتظار معرفی جانشین این سرمربی هستند.

ابهام درباره سرمربی حریف آینده پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین که از ابتدای فصل جاری با مشکلات بسیاری آماده حضور در لیگ برتر شد، حالا بار دیگر به چالش در انتخاب سرمربی افتاده است.

مسئولان شمس‌آذر در فاصله کوتاه تا شروع لیگ امسال با جدایی ناگهانی مازیار زارع مواجه شدند و در فاصله 5 روز تا شروع لیگ سعید دقیقی را راضی کردند به این تیم برگردند و بار دیگر روی نیمکت نماینده قزوین بنشیند.

حالا با گذشت 8 هفته از رقابت‌های لیگ برتر و در شرایطی که شمس‌آذر به ثبات مناسبی رسیده بود، سعید دقیقی از مشکلات این باشگاه به ستوه آمد و تصمیم به جدایی گرفت. دقیقی در جلسه با مالکان باشگاه شمس‌آذر، آنها را مجاب به جدایی کرد و در نهایت قرارداد او به صورت دو طرفه و توافقی فسخ شد.

با جدایی سعید دقیقی از شمس‌آذر فعلا دستیاران این سرمربی جوان در این تیم مانده‌اند و امور فنی را تا زمان انتخاب سرمربی جدید دنبال می‌کنند.

2053494

با وجود اینکه مدیران شمس‌آذر گزینه‌هایی را برای هدایت تیم خود در نظر گرفته‌اند اما ممکن است مذاکرات در این خصوص به طور بینجامد. این در حالی است که شمس‌آذر در هفته نهم لیگ برتر روز شنبه 5 آبان میهمان پرسپولیس است و در فاصله یک هفته‌ای تا این مسابقه مشخص نیست چه کسی روی نیمکت سبزپوشان قزوینی خواهد نشست.

باید دید مذاکرات مدیران شمس‌آذر تا قبل از بازی با پرسپولیس با گزینه‌های مربیگری به نتیجه می‌رسد یا خیر. مسئله‌ای که در صورت عدم تحقق آن احتمالا شاهد حضور شمس‌آذر مقابل پرسپولیس با دستیاران دقیقی باشیم. هرچند که به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ بدهد.

دیدگاه‌ها