کد خبر : 2078248 | 29 مهر 1403 ساعت 19:18 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

محمدی راد: غیرت و شرفمان را زیر سوال بردند!

سرمربی شهداب واکنش جالبی بعد از شکست شوکه کننده تیمش داشت.

محمدی راد: غیرت و شرفمان را زیر سوال بردند!

به گزارش "ورزش سه"، رحمان محمدی راد، سرمربی شهداب یزد پس از تجربه دومین باخت پیاپی در لیگ و اعتراض هواداران با شعار حیا کن رها کن مواجه شد. او پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما خودمان هم از این نوع بازی کردن شاکی هستیم. ما از خودمان هم ناراحتیم. ما تیمی نیستیم که اینگونه والیبال بازی کنیم. تیم مقابل امروز خیلی خوب و خیلی بهتر از ما بازی کردند و حق‌شان بود ببرند. واقعا به هوادار حق می‌دهم هرچه بگویند حق دارند. ما اگر قرار باشد اینگونه بازی کنیم همه چیزمان زیر سوال می‌رود، غیرت‌مان را زیر سوال بردند، شرف‌مان را زیر سوال بردند و حق دارند.

او از برنامه‌اش برای خروج و نجات تیم از این بحران گفت: ما یک راه بلدیم و آن هم تلاش کردن و درست کردن است. من فکر می‌کنم مشکل ما زیاد بدنی و فنی نیست، بلکه ذهنی است و باید این را حل کنیم. ما یک جاهایی که شرایط بازی سخت می‌شود قابلیت‌مان پایین می‌آید در حالی که هیچ نوع فشاری روی تیم وجود ندارد و عملا شروع لیگ و هفته سوم مسابقات است. راه طولانی‌ای در پیش است و امیدوارم بتوانیم زودتر با بچه‌ها این قضیه را حل کنیم. ما باید بتوانیم در لحظات سخت بازی و پوئن ۲۰ این جنس از اشتباها‌ت‌مان را از بین ببریم، در آن زمان است که ما باید کیفیت بازی خودمان را نشان بدهیم و تیم‌ها را تحت تاثیر قرار بدهیم ولی متاسفانه شروع می‌کنیم به اشتباه کردن.

2097347

او درباره احتمال برگشت تیم به شرایط آرمانی با وجود سرحال نبودن تیم و جوی که برعلیه او بود گفت: من فکر می‌کنم می‌توانیم درستش کنیم چون هم بازیکنان و هم کادر تجربه بازی را به اندازه کافی دارند. نگاه ما به فردا و آینده است و اگر قرار باشد درستش نکنیم کارمان ایراد دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

محمدی راد در ارتباط با بحث روانی بازیکنانش و تاثیر نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت: من نمی‌دانم چه چیز نایب قهرمانی بد است که همراه تیم باشد؟ مگر شهداب چند قهرمانی دارد یا چندبار در آسیا قهرمان شده و در باشگاه‌های جهان شرکت کرده که این نتیجه بد باشد؟! بهترین نتیجه‌ای بود که می‌شد. پنج شش بازی فوق‌العاده کردیم و یک بازی فینال بود که شرایط به سمتی رفت که ما بازی را واگذار کردیم. حضور در باشگاه‌های جهان افتخاری است که نصیب هشت باشگاه شده. خیلی از باشگاه‌های ایرانی دنبال این هستند که فقط در باشگاه‌های جهانی حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها