کد خبر : 2078241 | 29 مهر 1403 ساعت 18:47 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم شوم پاسور سابق تیم ملی بالاخره شکست

تیم والیبال سپهرصدرا مشهد در هفته چهارم لیگ برتر مردان موفق به شکست نماینده رفسنجان شد تا از انتهای جدول فرار کند.

طلسم شوم پاسور سابق تیم ملی بالاخره شکست

به گزارش "ورزش سه"، در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر، مس رفسنجان در سالن مهران میهمان سپهر صدرا مشهد بود، دیداری میان تیم‌های یازدهم و سیزدهم جدول که هر کدام برای فرار از رده‌های پایانی جدول و بهبود جایگاه خود تلاش کردند، اما در نهایت میزبان سه بر یک به پیروزی رسید و از انتهای جدول فرار کرد.

مس رفسنجان در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در سه ست اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد تا سومین شکست خود را تجربه کند.

ادریس دانشور، علیرضا عبدی، بهزاد حیدرشاهی، بهنام ابراهیمی، پوریا یلی، متین تکاور و اسماعیل طالبی ترکیب آغازین تیم سپهرصدرا مشهد در این دیدار بودند.

تیم مس رفسنجان نیز این دیدار را با ترکیب مصطفی باقری، آمیت گولیا، آفاق خان، پویا هادی، امین رضوی، علی حاج محمدی و موعود آقاپور شروع کرد.

حسین پورکاشیان، محمدحسین شفقی، علیرضا قریب و میثم پارسه به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که ۱۱۱ دقیقه طول کشید و ۷۰۰ تماشاگر داشت.

مس در هفته پنجم لیگ برتر مردان در رفسنجان میزبان مهرگان نور است و سپهرصدرا نیز در سالن مهران از صنعتگران امید پذیرایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها