کد خبر : 2078238 | 29 مهر 1403 ساعت 18:27 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

نه، این تیم اصلا شبیه نایب قهرمان ایران و آسیا نیست

گیتی‌پسند اصفهان سه بر یک شهداب را مغلوب خود کرد تا در شهر یزد پرشی سه گامی در جدول رده‌بندی داشته باشد.

نه، این تیم اصلا شبیه نایب قهرمان ایران و آسیا نیست

به گزارش "ورزش سه"، در بیستمین جدال لیگ برتر والیبال مردان شهداب یزد از ساعت ۱۶ در سالن اختصاصی خود میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و سه بر یک مغلوب حریف شد.

مسعود غلامی (کاپیتان)، ایلشن داوودی‌پور، امیرغفور، عرفان نوروزی، شهروز همایون فرمنش، علی عثمان فریاد و محمدرضا موذن (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم شهداب به سرمربیگری رحمان محمدی‌راد در این دیدار بودند.

هادی شورکابی، محمد باقری، شایان سپهری فرد، بنیامین ایگدری، امیرحسین ساداتی، علیرضا صفایی و موسی سخاوی(لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم گیتی‌پسند اصفهان با هدایت سید سعید عقیلی را تشکیل دادند.

در ست نخست این مسابقه شهداب یزد ۲۵ بر ۲۰ حریف را شکست داد اما در ست دوم گیتی‌پسند ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا این دیدار در سه ست پایان نیابد.

در سومین و چهارمین ست هم اصفهانی‌ها کوتاه نیامدند و نتیجه را ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود به پایان رساندند تا پیروز این دیدار در خانه حریف باشند.

گیتی‌پسند که هفته گذشته جدالی سخت و پنج سته را برابر مهرگان نور واگذار کرده بود با کسب این پیروزی در حال حاضر سه گام در جدول رده بندی صعود کرد و با سه پیروزی و ۸ امتیاز راهی جایگاه سوم جدول شد تا پایان مسابقات این هفته تعیین کننده جایگاه نهایی تیم‌ها باشد.

شهداب هم که دو هفته است موفق نشده از زمین بازی پیروز خارج شود با یک برد و ۲ امتیاز در جایگاه دهم باقی خواهد ماند تا انتهای امروز تکلیفش در جدول رده‌بندی مشخص شود.

محمد ابراهیم‌زاده به عنوان نماینده سازمان لیگ و احمد سرمست به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند و داود نافعی، رمضان جلال و مسعود ذوقی به ترتیب داور اول، دوم و ویدئوچک این مسابقه بودند.

این دیدار ۱۲۲ دقیقه ادامه یافت و هزار تماشاگر داشت. تیم گیتی‌پسند در این دیدار کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

دیدگاه‌ها