کد خبر : 2078235 | 29 مهر 1403 ساعت 20:23 | 32.9K بازدید | 125 دیدگاه

کامبک فوق‌العاده با پرش به رتبه ششم؛

آلومینیوم ۴ - ۲ فولاد : مجتبی صدر را از یحیی گرفت

آلومینیوم اراک برای دومین هفته پیاپی توانست چهار مرتبه دروازه حریفش را باز کند و پیروز میدان شود.

آلومینیوم ۴ - ۲ فولاد : مجتبی صدر را از یحیی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی دو چهره پرسپولیسی لیگ برتر امروز در مصافی مستقیم تیم‌های خود را به میدان فرستادند. آلومینیوم اراک سودای جهش در جدول لیگ را در سر داشت و نمی‌خواست در خانه امتیاز از دست بدهد، فولاد هم به دنبال ثبت تداوم نوار پیروزی‌ها و رسیدن به صدر جدول بود.

ویدئو: 356298

بازی بسیار جذاب و تماشایی شروع و دنبال شد. ابتدا ایرالکو به گل اول رسید اما طی دو دقیقه در اواخر نیمه اول بود که نام برنده و بازنده تغییر کرد و فولادی‌ها با گل‌های پهلوان و انصاری برنده به رختکن رفتند. نیمه دوم میل هجومی در هر دو تیم دیده شد اما انگار برنامه حسینی برای نیمه مربیان کامل‌تر بود. شاگردان او با سه گلی که در این نیمه زدند کامبکی دیدنی روی کامبک فولاد زدند و در خانه جشن پیروزی گرفتند. دو گل از امین کاظمیان که از روی نقطه پنالتی زده شد در کنار گل‌های عارف حاجی عیدی و رحمان جعفری برد 4 بر 2 آلومینیوم در این بازی را به همراه داشت.

گزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی را در ادامه مرور کنید.
 


لیگ برتر ایرانهفته هشتم لیگ برتر
ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

داور: علی اصغر مؤمنی، کمک‌ها: امیرمحمد داوود زاده، یعقوب حجتی و میثم حیدری
ناظر: اسماعیل صفیری
داور VAR حسن اکرمی، کمک: کوپال ناظمی


آلومینیومترکیب آلومینیوم:
محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

2097349

فولادترکیب فولاد:
اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل، امیرمسعود سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط جو و سینا اسدبیگی.

2097351

توپ گلشرح گل:

دقیقه ۱۷- محمدامین کاظمیان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت یوسوپوف توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد.

ویدئو: 356282


دقیقه 42- پاس پریرا به احسان پهلوان رسید و این بازیکن با حرکت از جناح چپ وارد محوطه جریمه آلومینیوم شد و با یک شوت بی‌نقص حساب کار را به تساوی کشاند.

ویدئو: 356284

دقیقه 44- ساسان انصاری با جاگیری خوب بین مدافعان ایرالکو روی سانتر ارسالی از جناح راست با پروازی دیدنی و ضربه سر تمام کننده حساب کار را ۲ بر 1 کرد.

ویدئو: 356285

دقیقه ۵۳- ارسال قهاری به نزدیکی دروازه فولاد رسید که لطفی با ضربه سر توپ را کاظمیان رساند و در حالی که او اقدام به شوتزنی کرد، عارف حاجی عیدی با ضربه سر مسیر توپ را تغییر داد و آن را به گل تبدیل کرد.

ویدئو: 356290

دقیقه ۶۷- امین کاظمیان باز هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و بعد از یک دورخیز بلند با دقت بالا توپ را به مرکز دروازه فرستاد تا با وجود جهش یوسوپوف به سمت چپ سومین گل ایرالکو به ثمر برسد.

ویدئو: 356294

دقیقه ۷۴-رحمان جعفری با جاگیری مناسب روی تیر دوم دروازه فولاد بهترین استفاده از سانتر ارسالی امین جهان کهن را برد و با پروازی بلند و ضربه سر دیدنی توپ را به گوشه مخالف فرستاد و حساب کار را ۴ بر ۲ کرد.

ویدئو: 356295

لحظات حساس:

دقیقه ۸- بازیکنان فولاد که شروع بهتری داشتند با ورود به محوطه جریمه و پاس در عرض خطرناک اولین موقعیت روی دروازه میزبان را ایجاد کردند اما توپ با عبور از دروازه‌بان و دیگر بازیکنان راه به جایی نبرد.

دقیقه ۹ - روی سانتر از جناح راست، امین کاظمیان با ضربه سر قصد گلزنی داشت اما توپ دقیقا جایی رفت که یوسوپوف ایستاده بود و آن را در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۳ـ با ارسال فولادی‌ها به درون محوطه ایرالکو چیزی نمانده بود شاهد گل به خودی باشیم اما ضربه سر مدافع آلومینیوم راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۴- علی نعمتی قصد داشت با پاس به عقب توپ را به یوسوپوف برساند اما محمدمهدی لطفی برای تصاحب توپ خیز برداشت و یوسوپوف را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۲۳- چیزی نمانده بود که ارسال نجاریان تبدیل به گل مستقیم شود اما هوشیاری خلیفه و اثرگذاری او‌ روی توپ باعث شد توپ بعد از برخورد به تیر دروازه توسط مدافعان راهی کرنر شود.

دقیقه ۶۱- رحمان جعفری قصد داشت از مدافع مستقیم خود عبور کند اما پس از برخورد با موسی کولیبالی نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بررسی تصویر توسط کمک داور ویدیویی این خطای پنالتی را تایید کرد.

دقیقه ۶۹- سانتر رحمان جعفری از همه عبور کرد و از کنار درواز فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰- فولادی‌ها روی دروازه میزبان خلق موقعیت کردند اما روی فعل و انفعالات رخ داده مدافعان ایرالکو توانستند توپ را دور کنند.

دقیقه ۸۷- برخورد محمد خلیفه دروازه‌بان آلومینیوم و بازیکن فولاد باعث شد درگیری کوتاهی بین بازیکنان دو تیم رخ دهد.

دقیقه ۸۹- محمدمهدی لطفی تند و تیز وارد محوطه جریمه فولاد شد و شوت خطرناکی زد که با واکنش دیدنی یوسوپوف مواجه شد.

دقیقه ۵+۹۰- محمد عسکری بازیکن فولاد بعد از اینکه چند گام پا به توپ حرکت کرد، شوت زد اما توپ او با اختلاف از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰+۹۰- شوت محمدجواد محمدی به مهران موسوی برخورد کرد و مجدد مقابل پای محمدی قرار گرفت و او که قصد داشت با ضربه فنی گلزنی کند، توپش راهی به دروازه نداشت.


کارت های زرد:

اتکیر یوسوپوف (15)

محمدرضا سلیمانی (57)

مهران موسوی (86)

عارف حاجی عیدی (9+90)

محمدجوادمحمدی (9+90)


بولت پرسپولیسحواشی:

* سوت آغاز بازی با دقایقی تاخیر زده شد.

* سه دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول اعلام شد.

* دقایق ابتدایی نیمه دوم متعادل دنبال شد اما هواداران آلومینیوم که به شدت تیم محبوبشان را تشویق می‌کردند خواهان گل مساوی بودند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه بعد از هر گل تیم میزبان با همکاری گوینده ورزشگاه بازیکن گلزن آلومینیوم را به سبک بوندسلیگا تشویق کردند.

* برای نیمه دوم 10 دقیقه وقت تلف شده لحاظ شد.

دیدگاه‌ها